کد خبر:15084
پ

اتهام ناجوانمردانه سرمربی پرسپولیس به ذوب آهن در پخش زنده

سرمربی پرسپولیس شب گذشته به طور لایو و زنده ا زطریق اسکایپ با برنامه فوتبال برتر ارتباط برقرار کرد و به صحبت در مورد موضوعات مختلف حول تیم پرسپولیس در هفته های اخیر و به طور خاص شرایط تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. او در بخشی از صحبتهایش بار دیگر به طور مستقیم […]

سرمربی پرسپولیس شب گذشته به طور لایو و زنده ا زطریق اسکایپ با برنامه فوتبال برتر ارتباط برقرار کرد و به صحبت در مورد موضوعات مختلف حول تیم پرسپولیس در هفته های اخیر و به طور خاص شرایط تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. او در بخشی از صحبتهایش بار دیگر به طور مستقیم اتهاماتی را علیه یک تیم لیگ برتری مطرح کرد که باید دید موضع مسئولین ذوب اهن و به طور خاص سازمان لیگ و ایفمارک در خصوص این موارد چه خواهد بود.

 

اتهام ناجوانمردانه سرمربی پرسپولیس به ذوب آهن در پخش زنده

اتهام ناجوانمردانه سرمربی پرسپولیس به ذوب آهن در پخش زنده

گل محمدی در حالی از ارائه آمار اشتباه عمدی از سوی مسئولین ذوب آهن برای لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن در آنتن شبکه 3 صحبت کرد که هنوز هیچ مقام مسئولی در سازمان لیگ یا ایفمارک این ادعاها را تائید نکرده است و باید دید مستندات او برای اعلام این موارد به طور رسمی در پخش زنده شبکه 3 چه بوده که اینطور بی محابا، باشگاه ذوب اهن را به سندسازی برای لغو بازی متهم کرد.

 

نکته جالب صحبتهای گل محمدی جایی بود که او از لغو بازی تیمش مقابل نساجی به دلیل احتمال ابتلای بازیکنانش به کرونا استقبال کرده بود اما در عین حال، به ذوب آهنی که بسیاری از بازیکنانش ناقل ویروس کرونا بودند به چشم یک حریف تمرینی خوب نگاه می کرد و از لغو این بازی که در تهران برگزار می شد، به چشم یک توطئه و دسیسه نگاه کرد! آیا تیمها محکوم به آماده سازی پرسپولیس برای فینال آسیا بودند که گل محمدی اینگونه به تیم ذوب آهن اتهام وارد کرد؟ حال اینکه به گزارش خبرگزاری تسنیم، این ایفمارک بوده که جواب تست قاسم حدادی فر را به اشتباه منفی اعلام کرده بود و باشگاه ذوب آهن نقشی در این اتفاقات نداشته است که به واسطه این موضوع، گل محمدی می بایست خدا را صد هزار مرتبه شکر کند که تیمش مقابل قاسم حدادی فر آلوده به ویروس کرونا بازی نکرد وگرنه اگر چند بازیکن پرسپولیس به واسطه برگزاری این بازی به کرونا مبتلا می شدند و از همراهی پرسپولیس در فینال محروم شده بودند، چه فاجعه ای در انتظار فوتبال ایران بود؟ آیا آن زمان هم گل محمدی از برگزار نشدن بازی انتقاد می کرد؟ مسلماً پاسخ منفی است و در آن صورت گل محمدی از برگزار شدن بازی انتقاد و مسئولین را به توطئه برای ناکامی پرسپولیس در فینال متهم می کرد.

آیا وقتی در دقیقه 90، این اشتباه شناسایی شده و از برگزاری بازی جلوگیری به عمل آمده، بر خلاف منافع پرسپولیس بوده است و سرمربی این تیم می بایست اینگونه نسبت به سازمان لیگ و ایفمارک و تیم ذوب اهن هجمه وارد کند؟

 

پیشتر نیز یحیی گل محمدی پس از شکست پرسپولیس در جام حذفی مقابل استقلال، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را زیر سوال برد و مدعی شد آنها با برنامه قبلی دوست دارند استقلال قهرمان جام حذفی شود و ناداوری در دربی باعث حذف پرسپولیس از جام شد! این در حالیست که در نهایت تراکتور قهرمان جام حذفی شد و یحیی نیز بابت اظهارات خلاف واقعش حتی یک عذرخواهی هم نکرد چه برسد به محرومیت بابت اتهامات بی اساسش!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمود 15 دسامبر 2020 / 3:35 ب.ظ

    ذوب آهن حقشه هم تونل افتخار برای تیم حکومتی بزنه هم متهم شه و فحش بخوره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید