کد خبر:26464
پ

اتفاق عجیب در پرسپولیس | جمع آوری 2 میلیارد تومان کمک هواداری در یک هفته!

با اعلام ابراهیم شکوریف ظرف یک هفته اخیر که باشگاه پرسپولیس شماره حساب برای کمک هوادارانش اعلام کرده مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان جمع شده است. این اتفاق از آن جهت عجیب به نظر می رسد که پیشتر در حالی که باشگاه در وضعیت بسیار بغرنج کسر امتیاز و سقوط به دسته پائینتر قرار […]

با اعلام ابراهیم شکوریف ظرف یک هفته اخیر که باشگاه پرسپولیس شماره حساب برای کمک هوادارانش اعلام کرده مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان جمع شده است. این اتفاق از آن جهت عجیب به نظر می رسد که پیشتر در حالی که باشگاه در وضعیت بسیار بغرنج کسر امتیاز و سقوط به دسته پائینتر قرار داشت (به واسطه رسیدن به ضرب العجل پرداخت طلب برانکو) و شماره حساب برای کمک هواداران این تیم از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد، اما در نهایت مبلغی بیشتر از 300 میلیون تومان جمع آوری نشد و امروز اعلام این ارقام آن هم در یک هفته، قابل تامل به نظر می رسد.

برخی معتقدند این مبالغ از منبع دیگری تزریق شده و باشگاه پرسپولیس قصد دارد با پوشش کمک هواداران، این ارقام را در اسناد رسمی خود قرار دهد. پیشتر نیز رقم های مبهمی به پرسپولیس تزریق شده بود و هرگاه در خصوص منبع تزریق پول سوال می شد، نامی به نام حسین هدایتی به میان می آمد و به نظر می رسد بعد از این شاهد این قضیه باشیم که تیم ها برای سرپوش گذاشتن بر روی نام منبع تامین مالی خود، با یک شوی رسانه ای از هواداران این تیم مایه خواهند گذاشت.

صحت و سقم این اتفاق بر ما مشخص نیست اما آنچه که بر هر عقل سلیمی واضح است، عدم کمک هواداران پرسپولیس در موقعیتی به مراتب بغرنج تر از این روزها بود و امروز پذیرش این حجم کمک هواداری آن هم در کمتر از یک هفته، کمی دور از واقعیت به نظر می رسد.

در هر صورت این روش نیز روشی در مدیریت باشگاه های ورزشی به حساب می آید و به نظر می رسد مدیران پرسپولیس که پیشتر با تمسخر سایر باشگاه ها مدعی بودند هنوز به جایی نرسیده اند که از هوادارانشان طلب پول کنند، در این مسیر قدم برداشته اند.

 

اتفاق عجیب در پرسپولیس | جمع آوری 2 میلیارد تومان کمک هواداری در یک هفته!

اتفاق عجیب در پرسپولیس | جمع آوری 2 میلیارد تومان کمک هواداری در یک هفته!

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید