کد خبر:11965
پ

اتفاق عجیب در نقل و انتقالات استقلال و لیست خروجی این تیم

لیست خروجی استقلال در حالی با نهایی شدن خروج میلاد ذکی پور تکمیل شد که با نگاهی به آن به سادگی می توان پی به اشتباهات مدیران این تیم در فصل گذشته در جذب بدون حساب کتاب بازیکن پی برد.   محسن کریمی: او که در دو فصل گذشته پای ثابت مصدومین استقلال بوده، به […]

لیست خروجی استقلال در حالی با نهایی شدن خروج میلاد ذکی پور تکمیل شد که با نگاهی به آن به سادگی می توان پی به اشتباهات مدیران این تیم در فصل گذشته در جذب بدون حساب کتاب بازیکن پی برد.

 

محسن کریمی: او که در دو فصل گذشته پای ثابت مصدومین استقلال بوده، به دلایل عجیب قراردادش با استقلال فسخ نشد تا داریوش شجاعیان مجبور شود قراردادش با استقلال را فسخ کند و نامش از لیست این تیم حذف شد تا در انتهای نیم فصل دوم لیگ نوزدهم و همچنین لیگ قهرمانان آسیا نتواند استقلال را همراهی کند.

روزبه چشمی: چشمی که در فصل گذشته نیز دورهای خود را زده بود و حتی تا آستانه عقد قرارداد با یک تیم قطری نیز پیش رفته بود، با قراردادی یکساله در جمع آبی ها ماندگار شد اما با قرار دادن بندی در قراردادش، این امکان را برای خود به وجود آورد که هر وقت دلش خواست بتواند از تیم جدا شود.

مرتضی تبریزی: هنوز در خصوص مرتضی تبریزی تصمیم گیری نشده است که در لیست تیم باقی بماند یا خیر اما مسلماً باشگاه استقلال اکنون بابت دریافت رضایتنامه این بازیکن با مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان پشیمان است.

میلاد ذکی پور: یادگار علیرضا منصوریان در استقلال که با بازیهای ضعیف خود هرگز نتوانست در ترکیب اصلی استقلال خودنمایی کند و بسیاری از هواداران این تیم نیز از عملکرد او ناراضی بودند و این سوال برایشان به وجود آمده بود چه کسی با این بازیکن قرارداد بلند مدت امضا کرده است؟

محمد بلبلی: این بازیکن به طور قرضی از استقلال جدا شد اما هواداران استقلال هنوز فراموش نکرده اند که برای جذب پدیده لیگ هجدهم چه جنجالی به پا شد و کار به محرومیت این بازیکن و باشگاه فولاد نیز کشیده شد و در نهایت بدون هیچ عملکرد مثبت خاصی، از استقلال جدا شد.

علی دشتی: علی دشتی نیز یکی از پدیده های لیگ هجدهم بود که با تکنیک بالای خود، هر خط دفاعی را به هم می ریخت اما عدم توجه مسئول وقت نقل و انتقالات استقلال به ترافیک بازیکن در پست او باعث شد تا دشتی نیمکت نشین شود یا در پست غیرتخصصی به میدان برود و به همین دلیل نیز نتوانست توانایی های بالای خود را در استقلال نشان دهد و یکی از جنجالی ترین خریدهای فصل استقلال نیز به همین سادگی بدون هیچ عملکرد مثبت خاصی از این تیم جدا شد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید