کد خبر:14595
پ

اتفاق عجیب در لیگ قهرمانان اروپا | توهین نژادپرستانه از سوی داور به مربی باشاک شهیر

هفته آخر رقابت های لیگ قهرمانان با رقم خوردن اتفاقات عجیبی در حال پیگیری است و حالا جنجال ها در پایتخت فرانسه و در خانه پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. در دقیقه 20 بازی بود که پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این […]

هفته آخر رقابت های لیگ قهرمانان با رقم خوردن اتفاقات عجیبی در حال پیگیری است و حالا جنجال ها در پایتخت فرانسه و در خانه پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. در دقیقه 20 بازی بود که پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است.

 

اتفاق عجیب در لیگ قهرمانان اروپا | توهین نژادپرستانه از سوی داور به مربی باشاک شهیر

کمک داور بازی در همهمه اعتراض نیمکت نشینان باشاک شهیر روی یک صحنه به داور اطلاع می دهد که آن سیاهپوست را اخراج کن. همین لفظ باعث خشم تیم ترکیه ای و اعتراض شدید آنها شد که به مختل شدن بازی و ترک زمین انجامید.

در نهایت دیدار پاری‌سن ژرمن و باشاک شهیر به دلیل توهین نژاد پرستانه داور چهارم به کمک مربی باشاک شهیر لغو شد و بازیکنان باشاک شهیر که حاضر به بازی نبودند به رختکن رفتند. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی هم گزارش داد که داور چهارم مربی باشاک شهیر را “مرد سیاهپوست” خطاب کرده که این باعث عصبانیت اعضای این باشگاه و ترک زمین شده است.

جالب اینجاست این توهین باعث عصبانیت بازیکنان پاری سن ژرمن هم شده و آنها نیز به حمایت از تیم حریف زمین را ترک کرده اند که این واکنش به شدت در بین کاربران توئیتر مورد ستایش قرار گرفته است. در ادامه برخی منابع خبر دادند یوفا به دو تیم پاری سن ژرمن و باشاک شهیر گفته داور چهارم به اتاق VAR منتقل خواهد شد و بازی از سر گرفته می شود. اما در نهایت یوفا اعلام کرد دیدار پاری سن ژرمن و باشاکشهیر از ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه امشب پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید