کد خبر:12974
پ

اتفاق عجیب در باشگاه استقلال | بازیکنان مصدوم می مانند ستاره ها میروند!

در حالی که روز گذشته سجاد آقایی در خصوص برخی اتفاقات فی مابین بین خودش و باشگاه استقلال بغش ترکید و از فشاری که در این مدت به وی وارد شده صحبت کرد، باشگاه استقلال اعلام کرد به درخواست محمود فکری قصد حفظ مرتضی تبریزی را دارد!   اتفاق عجیب در باشگاه استقلال | بازیکنان […]

در حالی که روز گذشته سجاد آقایی در خصوص برخی اتفاقات فی مابین بین خودش و باشگاه استقلال بغش ترکید و از فشاری که در این مدت به وی وارد شده صحبت کرد، باشگاه استقلال اعلام کرد به درخواست محمود فکری قصد حفظ مرتضی تبریزی را دارد!

 

اتفاق عجیب در باشگاه استقلال | بازیکنان مصدوم می مانند ستاره ها میروند!

اتفاق عجیب در باشگاه استقلال | بازیکنان مصدوم می مانند ستاره ها میروند!

این اعلام رسمی از آنجایی عجیب به نظر می رسد که مرتضی تبریزی علی رغم هزینه سنگینی که برای استقلال به همراه داشته نتوانسته عملکردی متناسب با آن برای این تیم داشته باشد اما در همان روز سجاد آقایی اعلام می کند باشگاه با او طوری رفتار می کند که انگار دوست ندارد این مهاجم گلزن و مستعد در استقلال بماند.

سجاد آقایی همان بازیکنی است که استراماچونی از او یک پدیده ساخت و با تبحر بالایش در گلزنی و تسلطش روی توپ در زمین و هوا، هواداران استقلال را به یاد بازیهای درخشان مجاهد خذیراوی برای این تیم انداخت.

 

نمونه این اتفاق نیز در فصل گذشته رخ داد و باشگاه استقلال بین انتخاب داریوش شجاعیان و محسن کریمی، بدترین انتخاب ممکن یعنی محسن کریمی را انجام داد و به واسطه همین اشتباه محاسباتی داریوش شجاعیان نتوانست در انتهای فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی کند و این در حالی بود که محسن کریمی هنوز هم که هنوز است، با مصدومیت مواجه است!

 

پیشتر نیز مسئولین وقت باشگاه استقلال جوان با استعدادی همچون معراج پورتقی و طاها شریعتی را سوزانده بودند و مشخص نیست چه کسی مسئول چنین تصمیمات عجیبی در این باشگاه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید