کد خبر:26216
پ

اتلتیکو مادرید قهرمان دراماتیک لالیگا شد

در هفته پایانی لاایگا 2020/2021 دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید که برای کسب عنوان قهرمانی می جنگیدند به مصاف رقبای خود رفتند که نتایج این دیدارها در نهایت منجر به قهرمانی اتلتیکومادرید شد.   هردو تیم ابتدا با یک گل از رقبای قعر جدولی و میانه جدولی خود عقب افتادند و هیجان زیادی […]

در هفته پایانی لاایگا 2020/2021 دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید که برای کسب عنوان قهرمانی می جنگیدند به مصاف رقبای خود رفتند که نتایج این دیدارها در نهایت منجر به قهرمانی اتلتیکومادرید شد.

 

اتتیکو مادرید قهرمان دراماتیک لالیگا شد

هردو تیم ابتدا با یک گل از رقبای قعر جدولی و میانه جدولی خود عقب افتادند و هیجان زیادی در هر دو بازی حکمفرما بود. انتظار می رفت اتلتیکو مادرید به یک پیروزی بی دردسر مقابل تیم قعر جدولی وایادولید که به دسته پایینتر سقوط کرد برسد اما انگیزه بالای بازیکنان وایادولید برای بقا در لالیگا آنها را ابتدا پیش انداخت تا هیجان در بازی رئال مادرید و ویارئال به اوج خود برسد چرا که شاگردان زیدان نیز از حزیف با یک گل عقب بودند و با کسب پیروزی در آن مسابقه می ت انستند به قهرمانی امیدوار شوند اما در نهایت هم اتلتیکو و هم رئال مادرید مقابل حریفانشان کامبک زدند و اتلتیکو با گل معجزه آسای سوارز به مقام قهرمانی لالیگا دست پیدا کرد.

لیونل مسی در این فصل رقابتها به عنوان آقای گلی لالیگا رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید