کد خبر:37155
پ

ابهام بزرگ در دعوت از علی علیپور و عدم دعوت از شهاب زاهدی به تیم ملی

در حالی که لیست جدید تیم ملی تقریباً بدون نقص ارزیابی می شود و جدای از رنگ ها عمدتاً شایسته ها به تیم ملی دعوت شده اند، اما انتشار ویدئویی از محمدرضا احمدی در فضای مجازی که چند ماه قبل وعده صحبت با اسکوچیچ برای حضور علیپور را داده بود بحث برانگیز شده است.   […]

در حالی که لیست جدید تیم ملی تقریباً بدون نقص ارزیابی می شود و جدای از رنگ ها عمدتاً شایسته ها به تیم ملی دعوت شده اند، اما انتشار ویدئویی از محمدرضا احمدی در فضای مجازی که چند ماه قبل وعده صحبت با اسکوچیچ برای حضور علیپور را داده بود بحث برانگیز شده است.

 

ابهام بزرگ در دعوت از علی علیپور و عدم دعوت از شهاب زاهدی به تیم ملی

علی علیپور در 36 بازی این فصل لیگ پرتغال به میدان رفته که حاصل آن، 8 گل و دو پاس گل بوده و این در حالیست که شهاب زاهدی در 32 بازی این فصل نیمه تمام اوکراین 14 گل و 5 پاس گل را به نام خود ثبت کرده و چه بسا اگر لیگ اوکراین ادامه پیدا می کرد، این مهاجم گلزن تعداد گلهای خود را بیشتر هم کرده بود.

هر چه که هست، ابهام در خصوص علت دعوت از علی علیپور به این اردوی تیم ملی بسیار زیاد است و شاید تنها کسی که بتواند توضیح دهد چرا علی علیپور با این عملکرد دعوت شده ولی شهاب زاهدی با عملکرد درخشان تر دعوت نشده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید