کد خبر:38238
پ

ابقای اسکوچیچ فقط برای 44 روز | سرمربی بعدی را رئیس جدید انتخاب می کند

در حالی که میرشاد ماجدی و هیئت رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال در نهایت حکم به ابقای اسکوچیچ در سمت خود در تیم ملی دادند، به نظر می رسد این حکم تنها 44 روز دیگر دوام خواهد داشت.   ابقای اسکوچیچ فقط برای 44 روز | سرمربی بعدی را رئیس جدید انتخاب می کند ابقای امروز […]

در حالی که میرشاد ماجدی و هیئت رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال در نهایت حکم به ابقای اسکوچیچ در سمت خود در تیم ملی دادند، به نظر می رسد این حکم تنها 44 روز دیگر دوام خواهد داشت.

 

ابقای اسکوچیچ فقط برای 44 روز | سرمربی بعدی را رئیس جدید انتخاب می کند

ابقای امروز (یکشنبه) دراگان اسکوچیچ به طور قطعی به منزله حضور او در جام جهانی نیست و تصمیم نهایی درباره آینده او پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گرفته می‌شود.
با توجه به اینکه ماندن میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال قطعی نیست و احتمال دارد او تا فرا رسیدن بیست و دومین دوره جام جهانی در ساختمان سئول حضور نداشته باشد، انتخاب سرمربی تیم ملی توسط او و اعضای هیئت رئیسه و کمیته فنی غیر منطقی و پرریسک بود
حال باید دید ۴۴ روز دیگر و پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، رئیس جدید چه تصمیمی برای نیمکت تیم ملی خواهد گرفت.

از گوشه و کنار شنیده می شود با توجه به اینکه افراد فعلی فدراسیون فوتبال خودشان هم به طور موقت سر کار هستند، به دستور وزیر ورزش از انتخاب سرمربی جدید صرف نظر کرده اند تا مبادا با انتخاب سرمربی جدید و اختلاف او با رئیس بعدی فدراسیون فوتبال، خللی در برنامه های تیم ملی ایجاد شود.

اینطور که از شنیده ها پیداست، در طول این 44 روز، مذاکرات برای جانشینی اسکوچیچ در پشت پرده ادامه خواهد یافت تا به محض انتخاب رئیس فدراسیون جدید، حکم نهایی در خصوص ابقا یا عزل اسکوچیچ را او صادر کند چرا که مسئولیت با او خواهد بود و نه افرادی که امروز به طور موقت در راس فدراسیون حضور دارند.

 

پی نوشت: در صورتی که میرشاد ماجدی و دوستانش امروز حکم عزل اسکوچیچ را امضا می کردند و سرمربی جدید انتخاب می کردند، به طور قطع رئیس فدراسیون بعدی هیچ مسئولیتی بابت این اتفاق قبول نمی کرد و به همین جهت، وزارت ورزش با تدبیری که به کار بسته، مانع از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی در این برهه شد و احتمالا در فاصله سه ماه تا شروع جام جهانی، سرمربی جدید تیم ملی که یک ایرانی است، معرفی خواهد شد. گفتنیست فوتبال ایران پیشتر در جام جهانی 98 هم مشابه چنین فعل و انفعالاتی را تجربه کرده و با این اتفاقات بیگانه نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید