کد خبر:44166
پ

ابراهیم شکوری از ویتنام محل برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس را تعیین می کند؟

قصه قهرمان شدن یا نشدن پرسپولیس به موضوع جالبی تبدیل شده است. طوری که مسئولین امر در تلاش هستند تا نه تنها مزاحمین قهرمانی این تیم در مستطیل سبز را با اشتباهات داوری حذف کنند، حالا خبر می رسد آقایان در تلاش هستند با سرپرست به شدت پرسپولیسی پیکان و البته سرمربی پیکان که روزگاری […]

قصه قهرمان شدن یا نشدن پرسپولیس به موضوع جالبی تبدیل شده است. طوری که مسئولین امر در تلاش هستند تا نه تنها مزاحمین قهرمانی این تیم در مستطیل سبز را با اشتباهات داوری حذف کنند، حالا خبر می رسد آقایان در تلاش هستند با سرپرست به شدت پرسپولیسی پیکان و البته سرمربی پیکان که روزگاری دستیار گل محمدی در ذوب اهن بود لابی کرده تا با وعده درآمدزایی میلیاردی از طریق بلیط فروشی در ورزشگاه آزادی، این مسابقه را تحت هر شرایطی از میزبانی پیکان خارج کرده و به ورزشگاه خانگی پرسپولیس بیاورند.

نکته جالب اینکه ابراهیم شکوری که این روزها برای میزبانی این مسابقه نسخه می پیچد با تیم والیبال دختران پیکان در ویتانم حضور دارد!

حال باید دید شکوری که پیشتر در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برخی خدمات نامرئی را به تیم محبوبش ارائه کرده بود، می تواند مدیران پیکان را مجاب کند تا بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید