کد خبر:15719
پ

آیا می دانستید رونالدو در هنگام بازی پوشک می بست؟

سایت بتاکاپ – رونالدو نازاریو فوق ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه های رئال مادرید، بارسلونا، اینترمیلان و آث میلان بازیکن جالبی است؛ او که برنده 3 توپ طلای فوتبال جهان شده یکی از نوابغ دنیای فوتبال محسوب می شود که به واسطه برخی رفتارهای عجیب خارج از فوتبالش، زودتر از انچه پیش بینی […]

سایت بتاکاپ – رونالدو نازاریو فوق ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه های رئال مادرید، بارسلونا، اینترمیلان و آث میلان بازیکن جالبی است؛ او که برنده 3 توپ طلای فوتبال جهان شده یکی از نوابغ دنیای فوتبال محسوب می شود که به واسطه برخی رفتارهای عجیب خارج از فوتبالش، زودتر از انچه پیش بینی می شد، با فوتبال خداحافظی کرد.

 

مهارتها و گلهای رونالدو نازاریو

 

آیا می دانستید رونالدو در هنگام بازی پوشک می بست؟

آیا می دانستید رونالدو در هنگام بازی پوشک می بست؟

رونالدو نازاریو یا رونالدوی اورجینال به سبب تکنیک نابش همواره مورد توجه فوتبالدوستان قرار داشت اما او در تمام مدتی که به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کرد با یک مشکل بزرگ دست به گریبان بود. رونالدو به سبب کم کاری تیروئید به شدت مستعد چاق شدن بود و زمانی به خرگوش توپول در دنیای فوتبال معروف شده بود. او مجبور بود برای روی فرم ماندن تمرینات فشرده و بیشتری نسبت به سایر بازیکنان انجام دهد و تحت درمان باشد و برای همین منظور مجبور بود تا برخی مواد را مصرف کند که در در زمره مواد نیروزا و ممنوعه فیفا محسوب می شدند.

پزشکان برای جلوگیری از دوپینگ محسوب شدن مصرف این داروها مکملی را برای او تجویز کردند که به بی اختیاری ادرار و مدفوع فرد منجر می شد و رونالدو به همین منظور مجبور بود در مقطعی با پوشک در زمین بازی حاضر شود.

این ماجرا بالاخره رونالدو را خسته کرد و برای مدتی مصرف این داروها را متوقف کرد و دوباره با اضافه وزن بسیار زیاد در میادین حاضر شد که البته این موضوع باعث نشد سرمربی وقت برزیل او را به تیم ملی دعوت نکند و اتفاقاً رونالدوی چاق توانست در رقابتهای جام ملتهای آمریکای جنوبی به همراه برزیل به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و آقای گل مسابقات شود.

او در سن 35 سالگی و در حالی که هنوز می توانست بازی کند از دنیای فوتبال خداحافظی کرد (سن فعلی کریستیانو رونالدو 35 سال است) اما رونالدو نازاریو ترجیح داد در اوج از فوتبال خداحافظی کرده باشد و در دو سال آخر حضورش در کورینتیانس برزیل در 31 بازی توانست 18 گل برای تیمش به ثمر برساند و پس از آن تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت. او در 98 بازی برای تیم ملی برزیل توانست 68 گل به ثمر برساند و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال برزیل به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید