کد خبر:42146
پ

آیا لوکادیا به پرسپولیس بر می گردد: احتمالاً هرگز!

🖍باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر تمام مکاتبات با لوکادیا را کاملاً مستند جمع آوری کرده است‌. 🖍لوکادیا ابتدا از مدیران پرسپولیس تقاضای مرخصی کرده است که مخالفت شده،سپس بدون اطلاع بلیت گرفته اما به دلیل بدهی مالیاتی و ویزای کار اجازه خروج پیدا نکرده است‌ و در ادامه گفته از فرودگاه بیرون نخواهم رفت […]

🖍باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر تمام مکاتبات با لوکادیا را کاملاً مستند جمع آوری کرده است‌.

🖍لوکادیا ابتدا از مدیران پرسپولیس تقاضای مرخصی کرده است که مخالفت شده،سپس بدون اطلاع بلیت گرفته اما به دلیل بدهی مالیاتی و ویزای کار اجازه خروج پیدا نکرده است‌ و در ادامه گفته از فرودگاه بیرون نخواهم رفت تا زمانی که از ایران بروم که در ادامه برخی مسئولین کارهای خروج وی را پس از اخذ تعهد کتبی مبنی بر بازگشت ۴۸ ساعته انجام دادند.

احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس چیزی نزدیک به صفر است

🖍تیم حقوقی باشگاه نیز تمام مستندات را جمع‌آوری کرده و به هیات مدیره و وزارت اعلام کرده هیچ بدعهدی از طرف پرسپولیس صورت نگرفته و حتی قسط دوم وی زودتر پرداخت شده است.

🖍پس دست بالای حقوقی با پرسپولیس است و حتی بلیت بازگشت این بازیکن رزرو شده و در انتظار برگشت وی هستند.

🖍البته مدیران باشگاه اذعان دارند که نوع اصرار لوکادیا برای رفتن احتمالا بازگشتی را به همراه نداشته باشد و با این وجود آماده هستند در صورت نیامدن وی،به فیفا شکایت کرده و غرامت سنگین بگیرند.

اگر تا پایان امروز لوکادیا به ایران مراجعت نکند، مهلت مرخصی 48 ساعته اضطراری او به پایان رسیده و بازگشت او به پرسپولیس منتفی خواهد شد و پرونده طرفین مسیر حقوقی را طی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید