کد خبر:34629
پ

آموزش گام به گام خرید زمین و ملک در متاورس

این روزها صحبت در مورد متاورس و سرمایه گذاری و خرید زمین در متاورس همه جا صحبت می شود. در ادامه این مطلب آموزش گام به گام خرید زمین و ملک در متاورس را با هم مرور می کنیم.     نکات مهم خرید زمین در متاورس چطور در متاورس زمین بخریم؟ املاک متاورس را […]

این روزها صحبت در مورد متاورس و سرمایه گذاری و خرید زمین در متاورس همه جا صحبت می شود. در ادامه این مطلب آموزش گام به گام خرید زمین و ملک در متاورس را با هم مرور می کنیم.

 

 

نکات مهم خرید زمین در متاورس

آموزش گام به گام خرید زمین و ملک در متاورسچطور در متاورس زمین بخریم؟

املاک متاورس را می توان خریداری کرد، اما نیاز به ملاحظات خاصی دارد.
برای نگهداری ارز و سند مالکیت به یک کیف پول دیجیتال نیاز دارید.

وقتی در دنیای واقعی در جستجوی املاک و مستغلات هستید، چند راه برای خرید وجود دارد، مانند استفاده از مسکن یا تماس مستقیم با مالک زمین برای پرسیدن اینکه آیا آنها حاضرم بفروشم اگرچه متاورس هنوز املاکی برای فروش املاک مجازی ندارد، اما روند آن چندان متفاوت نیست.

در متاورس، هنگام خرید املاک و مستغلات بر اساس نحوه انجام تجارت، گزینه هایی دارید. بیایید در مورد اینکه معامله املاک در متاورس چگونه انجام می شود، صحبت کنیم.

 

ابتدا به یک کیف پول دیجیتال نیاز دارید

شما نمی توانید بدون پول ملک واقعی بخرید و همین امر در مورد املاک مجازی نیز صدق می کند. شما نمی توانید فقط کارت اعتباری خود را در یک شکاف بچسبانید. برای خرید ارز رمزنگاری شده برای پلتفرمی که به آن علاقه دارید، به یک کیف پول دیجیتال نیاز دارید.

به عنوان مثال، ارز Decentraland، که معمولا به عنوان MANA شناخته می شود، می تواند برای خرید املاک مجازی در آنجا استفاده شود، اما نه در پلتفرم های دیگر مانند The Sandbox. برخی از پلتفرم‌ها وجود دارند که به شما امکان می‌دهند از اتریوم چه به‌طور مستقیم و چه به منظور مبادله ارز پلتفرم استفاده کنید.

کیف پول دیجیتال شما خارج از متاورس شما میزبانی می شود و قبل از شروع ساخت امپراتوری املاک مجازی خود باید به حساب متاورس شما متصل شود. برخی از پلتفرم ها ممکن است کیف پولی را که باید استفاده کنید مشخص کنند. دیگران ممکن است انعطاف پذیرتر باشند. هر کاری که انجام می‌دهید، هنگام باز کردن کیف پول، عبارت seed را یادداشت کنید، زیرا بازیابی آنها دشوار (اگر نه غیرممکن) است، و از دست دادن کیف پول به معنای از دست دادن دارایی‌هایتان برای همیشه است.

 

بعد، پلتفرم خرید خود را انتخاب کنید

برای خرید زمین در متاورس چند گزینه دارید. شما می توانید انتخاب کنید که ملک خود را مستقیماً در یک پلتفرم متاورس خاص خریداری کنید، یا می توانید از طریق یکی از بسیاری از پلتفرم های شخص ثالث محبوب که فرصت های خرید و فروش را ارائه می دهند، بروید.

خرید داخل متاورس خوب است زیرا می‌توانید حس خوبی نسبت به آنچه می‌خرید به دست آورید، از جمله اینکه ببینید همسایه‌ها چه کسانی هستند و چه نوع امکاناتی ممکن است در این نزدیکی وجود داشته باشد. با این حال، اگر هنوز متاورس را متعهد نکرده‌اید و سعی می‌کنید برای یک معامله در محدوده قیمتی خود خرید کنید، ادامه جهش پلتفرم تا زمانی که روی پلتفرم مناسب فرود بیایید، می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد.

در این صورت، یکی از پلتفرم‌های شخص ثالث، مانند OpenSea یا NonFungible.com، گزینه‌های عالی هستند. می‌توانید قطعات زمین مجازی را در چندین پلتفرم مشاهده کنید (پیشنهادات ممکن است بین ارائه‌دهندگان شخص ثالث متفاوت باشد)، و همچنین قیمت درخواستی را در معادل ارز واقعی محلی خود مشاهده کنید. این می‌تواند راه ساده‌تری برای درک میزان هزینه‌های شما باشد، به خصوص که هر رمزارز مستقل از دیگران ارزش خاص خود را دارد.

 

ارائه پیشنهاد و بسته شدن

اگر قبلاً املاک فیزیکی خریده اید، می دانید که این قسمت بعدی می تواند یک کابوس واقعی در دنیای واقعی باشد. در دنیای مجازی، تقریباً چیزی نیست. وقتی بسته ای را پیدا کردید که دوست دارید و در حد بودجه شماست، به سادگی روی آن کلیک کرده و آن را خریداری می کنید. در برخی از پلتفرم‌ها، مانند Decentraland، می‌توانید پیشنهادی را در مورد ملک در پلتفرم ارائه دهید و مالک پیشنهاد شما را می‌پذیرد یا رد می‌کند.

در هر صورت، هنگامی که بسته خود را انتخاب کردید، کیف پول خود را تامین کردید، و قیمت را تعیین کردید، کلیک کردن بر روی دکمه خرید به معنای واقعی کلمه بقیه موارد را جمع بندی می کند. تامین مالی بلاک چین فقط یک دقیقه طول می کشد و تراکنش با استفاده از یک شناسه ناشناس برای کیف پول شما ثبت می شود که نشان می دهد اکنون عنوان NFT را در اختیار دارید. مالکیت شما کامل است. تا زمانی که کیف پول دیجیتال خود را در جایی که NFT های خود را ذخیره می کنید گم نکنید، همه چیز مال شماست.

 

در مورد ارزیابی ها در متاورس چطور؟

در حال حاضر، هیچ فرمول آزمایش شده و واقعی برای ارزیابی املاک مجازی وجود ندارد، اگرچه برخی از سرمایه گذاری های تجاری بزرگ در تلاش برای کشف آن هستند. نکته ای که باید در مورد املاک متاورس در نظر داشت این است که بسیار جدید، بسیار آزمایشی و بسیار فرار است. همین چند ماه پیش، تقریباً در هر متاورس می‌توانستید مقدار زیادی با چند صد دلار بخرید، اما امروز، فقط برای ورود به در به چند هزار، حداقل نیاز دارید.

از آنجا که تاریخچه طولانی تراکنش‌ها برای اکثر متاورزها وجود ندارد، سرمایه‌گذاری در آنها بسیار سوداگرانه است. این بدان معنا نیست که نمی توانید با املاک مجازی برنده شوید. فقط این یک نوع بسیار جدید از دارایی است، و ما هنوز نفهمیده‌ایم تحمل قیمت چقدر است یا چه میزان علاقه به یک متاورس خاص وجود خواهد داشت.

همیشه این خطر وجود دارد که ملک متاورس به صفر برسد زیرا پلتفرم رها شده است، بنابراین بسیار مهم است که هنگام خرید املاک مجازی این را در نظر داشته باشید. برخلاف املاک و مستغلات فیزیکی، که اگر همه چیز خراب شود، هنوز یک قطعه زمین باقی می‌ماند، اگر یک پلتفرم متاورس جمع شود و آفلاین شود، حتی زمین را هم ندارید.

 

کلیدواژه : متاورس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید