کد خبر:36650
پ

آموزش وریفای کردن سایت در سیمیلاروب (similarweb.com)

با گسترش استفاده از سایت سیمیلاروب به عنوان مرجعی جدید برای رتبه دهی سایتها، بسیاری به دنبال وریفای کردن رایگان سایت خود و کسب رتبه های بهتر در آن هستند. در ادامه آموزش وریفای کردن سایت در سیمیلاروب (similarweb.com) را قرار داده ایم.   آموزش وریفای کردن سایت در سیمیلاروب (similarweb.com) 1.در ابتدا یک اکانت […]

با گسترش استفاده از سایت سیمیلاروب به عنوان مرجعی جدید برای رتبه دهی سایتها، بسیاری به دنبال وریفای کردن رایگان سایت خود و کسب رتبه های بهتر در آن هستند. در ادامه آموزش وریفای کردن سایت در سیمیلاروب (similarweb.com) را قرار داده ایم.

 

آموزش وریفای کردن سایت در سیمیلاروب (similarweb.com)

1.در ابتدا یک اکانت ایجاد کنید و با یا اکانت گوگل خود به سایت لاگین کنید.

2.سپس به قسمت فوتر سایت رفته و لینک مورد اشاره با عنوان verify website را کلیک کنید.

3. پس از این مرحله در لیست ظاهر شده، سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه connect با بزنید.

4. تمام است. از این پس شما به سایت سیمیلاروب این اجازه را داده اید که به اطلاعات گوگل آنالیتیکس سایتی که انتخاب کرده اید، دسترسی داشته باشد و این سایت نیز به جای تخمین زدن، بر اساس اطلاعات واقعی و بازدید واقعی سایت شما، رتبه سایت شما در کشور و جهان را به نمایش می گذارد.

به یاد داشته باشید که ایران در لیست تحریم کلادفلر آمازون قرار دارد و برای اتصال سایت خود به سیمیلاروب نیاز به VPN از حوزه اروپا دارید وگرنه با پیام زیر مواجه می شوید.

 

کلیدواژه : سیمیلاروب

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • tavangarvam 2 جولای 2022 / 3:57 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    یعنی اینکه اگه ما گوگل انالیتیکس رو وصل کنیم به سیمیلار وب یه جورایی کل اطلاعات انالیتیکس ما در این سایت نمایش داده میشه؟
    بعد راهی هست برای قطع کردنش؟که دیگ دسترسی نداشته باشه به اطلاعات

    • admin 2 جولای 2022 / 5:21 ب.ظ

      سلام .نه کلش نمایش داده نمیشه . همین الان بدون گوگل آنالیتیکس هم خود سایت سیمیلاروب با همکاری گوگل به اطلاعات سایتها دسترسی داره و به طور محدود نمایش میده

  • hedie 29 مه 2022 / 11:45 ق.ظ

    سلام سیمیلار وب از اکتنشن نمی تونم اطلاعات سایت رو ببینم چه کار کنم ؟ انالیتیکسم نمی تونم متصل کنم ارور میده چی کار کنم ؟

    • admin 29 مه 2022 / 3:18 ب.ظ

      با فیلترشکن آمریکا وصل بشید . ون این خدماتش برای ایرانی ها تحریم ه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید