کد خبر:1628
پ

آموزش تشخیص پایان روند نزولی اصلاح سهم

بسیاری از سهامداران در تشخیص پایان روندهای نزولی یا صعودی سهامی که خریداری کرده اند دچار مشکل هستند و در کار کردن با اندیکاتورها برای تعیین سیگنال خرید یا فروش سهام مشکل دارند. در ادامه آموزش تشخیص پایان روند نزولی اصلاح سهم را به شما آموزش می دهیم تا از این طریق قادر به شناسایی […]

بسیاری از سهامداران در تشخیص پایان روندهای نزولی یا صعودی سهامی که خریداری کرده اند دچار مشکل هستند و در کار کردن با اندیکاتورها برای تعیین سیگنال خرید یا فروش سهام مشکل دارند. در ادامه آموزش تشخیص پایان روند نزولی اصلاح سهم را به شما آموزش می دهیم تا از این طریق قادر به شناسایی نقاط حمایت اول، دوم و سوم سهم باشید.

 

آموزش تابلوخوانی در بورس

 

آموزش تشخیص ورود پول هوشمند به سهم

 

آموزش تشخیص زمان مناسب برای فروش سهام

 

چطور پایان روند نزولی سهم و سطوح حمایت را تشخیص دهیم؟

به نمودار و تصویر بنگرید!!
آموزش تشخیص پایان اصلاح
_بدنبال روزی باشید که بیشتری حجم و نقدینگی در سهم معامله شده است. این جواب را میتوانید بوسیله ستون های حجم (در پایین تصویر نمایش داده شده) یا اندازه و شکل کندل استیک ها بدست آورید.
_در ادامه از پایین ترین قیمت کندل تا بالاترین قیمت را محدوده ای رسم کنید.(مانند تصویر که با ناحیه سبز ترسیم شده)
_حال وقتی قیمت ها ریزش میکنند و به نواحی نزدیک میشوند رفتار کندل ها را زیر نظر بگیرید.
در واقع در نواحی که شاهد حجم بالا هستید شما ورود پول های هدفمند را شاهد هستید که با برنامه وارد سهم شده اند و اطمینان داشته باشید که هیچ دوست ندارند شاهد شکست اهدافشان و نقطه ورودشان باشند پس در نتیجه از ریزش بیشتر جلوگیری میشود و میتوان انتظار برگشت را داشت اما در صورت شکست به اندازه موج ریزشی اول شاهد ریزش خاهیم بود و انتظار حمایت از نواحی بعدی را داریم.

در این نماد در اولین روز معاملاتی بعدی انتظار برگشت سهم می رود و اگر این اتفاق نیفتد، اصلاح سهم همچنان ادامه دارد و با احتمال بیشتری از سطح حمایتی دوم، انتظار بازگشت سهم و تغییر روند نزولی به صعودی سهم می رود.

 

اگر در دریافت کد بورسی برای ورود به بازار سهام مشکل دارید؛ پیشنهاد می کنیم مطلب شرایط و مدارک دریافت کد بورسی را مطالعه بفرمایید.

 

اخبار و آموزش های بورسی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید