کد خبر:28090
پ

آموزش تبدیل جوایز بتاکاپ به سکه و پول نقد

با توجه به استقبال گسترده کاربران از بخش چرخونه شانس اپلیکیشن بتاکاپ، و درخواست برای ایجاد بستر تبدیل جوایز به یکدیگر در ادامه آموزش تبدیل جوایز بتاکاپ به سکه را مشاهده می کنید.   آموزش تبدیل جوایز بتاکاپ به سکه از آنجایی که این امکان وجود دارد کاربری با چرخاندن چندباره چرخونه شانس به جوایز […]

با توجه به استقبال گسترده کاربران از بخش چرخونه شانس اپلیکیشن بتاکاپ، و درخواست برای ایجاد بستر تبدیل جوایز به یکدیگر در ادامه آموزش تبدیل جوایز بتاکاپ به سکه را مشاهده می کنید.

 

آموزش تبدیل جوایز بتاکاپ به سکه

از آنجایی که این امکان وجود دارد کاربری با چرخاندن چندباره چرخونه شانس به جوایز تکراری و یا جوایزی که برایش کاربردی ندارند، برسد از این به بعد کاربران می توانند با مراجعه به بخش فروشگاه اپ بتاکاپ از قسمت متفرقه، اقدام به ثبت درخواست خود و تبدیل جوایزشان به سکه کنند یا سکه های خود را تبدیل به پول نقد نمایند.

گزینه های مختلفی برای تبدیل جوایز به سکه و پول نقد در نظر گرفته شده که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود و شرایط جوایز خود هر یک از این گزینه ها را انتخاب نمایند.

 

مقررات دریافت جوایز

1.هر کاربر که با چرخاندن چرخونه شانس یک جایزه برنده شد، تنها در صورتی جایزه خود را دریافت می کند که اطلاعات کاربری خود در بخش ویرایش پروفایل را کامل کرده باشد. تکمیل نام کاربری و عکس الزامی است. و در مواردی که کاربری جایزه نقدی برنده می شود یا درخواست تبدیل سکه هایش به پول نقد را دارد، شماره کارت برای واریز را می بایست وارد کند. در غیر اینصورت واریزی انجام نخواهد شد.

2.جوایز چرخونه شانس شما در تاریخچه جوایز شما ثبت می شود و شما می تونید با لمس هر مورد، از شرایط دریافت جایزه خود مطلع شوید. به دلیل حجم بالای تعداد برندگان و هماهنگی برای پرداخت جوایز مختلف در طول روز حداکثر تا 24 ساعت پس از برنده شدن، جایزه شما تحویل خواهد شد.

3.اگر از جایزه خود راضی نیستید هر چه زودتر از طریق فروشگاه اپلیکیشن بتاکاپ(قسمت متفرقه) که شوپیکا نام دارد جایزه یا جوایز خود را به سکه یا پول نقد تبدیل کنید چرا که در صورت بررسی جایزه شما توسط ادمین و تعیین وضعیت آن، امکان این کار وجود نخواهد داشت.

4.برندگان ماهانه اپ بتاکاپ نیز در پست مجزایی اعلام می شوند و پرداخت های نقدی به کاربرانی تعلق می گیرد که شماره کارت و مشخصات کاربری خود را تکمیل کرده باشند.

 

در صورت داشتن سوال هر نوع سوال یا ابهام یا پیشنهاد و انتقادی می توانید با ایمیل info@betacup.net در ارتباط باشید یا در خود اپلیکیشن، به آی دی ادمین بتاکاپ پیام دهید و یا در دایرکت اینستاگرام betacupa@ به ادمین پیام دهید.

 

 

  • کدشانس: کد شانس کدهایی است که به صندوق پیام برنده ارسال می شود. با در اختیار داشتن این کدها در قرعه کشی 500 هزار تومانی انتهای ماه شرکت داده خواهید شد که به 5 نفر تعلق خواهد گرفت.
  • هدیه شگفت انگیز: در هدیه شگفت انگیز شما بین 500 تا 1000 سکه برنده خواهید شد که با توجه به فعالیت شما در اپ توسط ادمین تعیین می شود.

 

مقررات تبدیل جوایز

1.شما می بایست در بخش توضیحات درخواست خود را ثبت نمائید و پس از بررسی توسط کارشناس مربوطه و تائید، درخواست شما حداکثر پس از 24 ساعت، اعمال خواهد شد.

2.لازم به ذکر است در صورتی که پس از بردن جایزه، تا قبل از نوبت بعدی پرداخت جوایز ، نسبت به درخواست تبدیل جایزه خود اقدام نکنید، جایزه مذکور به حساب کاربری شما اعمال خواهد شد و پس از آن امکان تبدیل وجود ندارد.

 

موارد قابل تبدیل عبارتند از : انواع کد تخفیف – بسته اینترنتی- شارژ

به ازای هر 1500 سکه نیز 8000 هزار تومان پول نقد پرداخت خواهد شد. کابران می توانند با جمع آوری سکه از بخش های مختلف اپ بتاکاپ، به جای چرخاندن چرخونه شانس، مستقیماً پول نقد دریافت کنند.

 

به طور مثال اگر 3 بسته اینترنتی و 1 کد تخفیف و یک شارژ برنده شده اید می توانید از گزینه تبدیل 5 جایزه به 2000 سکه استفاده کنید و با ذکر جوایزی که قصد تبدیلشان را دارید، در ازایشان سکه دریافت کنید.  اگر تعداد جوایزی که قصد تبدیل آنها را دارید کمتر از 5 است از گزینه تبدیل تکی جایزه به 350 سکه استفاده کنید.

تبدیل سکه به پول نقد

تبدیل 5 جایزه به 2000 سکه

تبدیل یک جایزه به 350 سکه

دیدگاه کاربران 14 دیدگاه
  • رضاکرنوکر 28 ژوئن 2021 / 11:25 ب.ظ

    سلام…،ببخشید من دوتاجایزه برنده شدم،ولی برای تبدیل به سکه وپول نقد،اون قسمت رو پرمیکنم کامل ،ولی همونجا میمونه و هرکاری کردم ازصبح تاالان موفق نشدم که دوتاجایزه ی تخفیف۲۰درصدی ست تیم محبوب و همچنین ست تخفیف۵۰هزارتومانی عطااوییج رو تبدیل به پول نقد وسکه کنم،ممنون میشم کمک کنید

    • admin 29 ژوئن 2021 / 6:02 ق.ظ

      پرداخت کارمزدشو انجام دادید؟

      • رضاکرنوکر 4 جولای 2021 / 8:43 ب.ظ

        نه داداش…خواستم نگاه کنی بی زحمت که ۳تا جایزه دارم یابیشتر‌…ممنون میشم

      • رضاکرنوکر 4 جولای 2021 / 8:50 ب.ظ

        اخه اینکه پرسیدم چنتا جایزه دارم،چون من ۴تاجایزه به تاریخ۱۲تیرماه بردم وهیچ کارمزدی نزدم وپس تبدیلی انجام ندادم واگه تبدیل کنم،۱۴۰۰سکه باید بهم اضاف بشه،درسته دادلش؟ممنون میشم چک کنید واینکه چقد کارمزدش میشه…،خداییش روی کارتم پول ندارم بخدا…

    • admin 27 ژوئن 2021 / 9:43 ق.ظ

      مشکل شما رفع و سکه و امتیاز شما بازیابی شد. برای پیگیری سایر مشکلات از این لینک استفاده کنید. https://betacup.net/?p=97

  • محمد رضا 27 ژوئن 2021 / 9:06 ق.ظ

    سلام برا من چالش فوتبالی دو بار سوال یازده بسته شد ولی من وقت داشتم لطفا رسیدگی کنید

    • admin 27 ژوئن 2021 / 9:09 ق.ظ

      سلام . ممنون از اطلاعرسانی شما . نام کاربریتون رو بدید تا بررسی بشه و در صورت تائید، سکه هایی که از شما کم شده بهتون بگردونده بشه . این اتفاق بعضی وقتها رخ میده و علتش اختلال در اینترنت کاربر هست.

    • admin 21 ژوئن 2021 / 7:23 ق.ظ

      سلام. آقا برای تبدیل باید از طریق فروشگاه اپلیکیشن بتاکاپ اقدام کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید