کد خبر:1823
پ

تاثیر بک لینک در سئو | آموزش لینک سازی خارجی حرفه ای

بک لینک پیوندی است که با پیوند یک وب سایت به وب سایت دیگر ایجاد می شود. پیوندهای برگشتی نیز “لینک های ورودی” یا “پیوندهای ورودی” نامیده می شوند. بک لینک ها برای سئو بسیار مهم هستند. چرا پیوندها مهم هستند؟ بک لینک به خصوص برای SEO بسیار ارزشمند است زیرا آنها نماینده “رأی اعتماد […]

بک لینک پیوندی است که با پیوند یک وب سایت به وب سایت دیگر ایجاد می شود. پیوندهای برگشتی نیز “لینک های ورودی” یا “پیوندهای ورودی” نامیده می شوند. بک لینک ها برای سئو بسیار مهم هستند. چرا پیوندها مهم هستند؟ بک لینک به خصوص برای SEO بسیار ارزشمند است زیرا آنها نماینده “رأی اعتماد به نفس” از یک سایت به سایت دیگر هستند.

در حقیقت، بک لینک به وب سایت شما علامتی برای موتورهای جستجو است؛ که دیگران مطالب شما را به خوب بودن تعهد می دهند. اگر بسیاری از سایت ها به همان صفحه وب یا وب سایت مشابهی پیوند دارند، موتورهای جستجو می توانند نتیجه بگیرند که این مقاله ارزش پیوند دادن به آن را دارد. بنابراین ارزش جستجو در SERP را نیز دارد. پس می توان گفت، بدست آوردن این بک لینک ها می توانند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه سایت در موتور جستجوی گوگل داشته باشند.

 

تاثیر بک لینک در سئو | آموزش لینک سازی خارجی حرفه ای

 

تاثیر بک لینک در سئو

 

بک لینک چیست؟

قبل از هر چیز، لازم است که بدانید “بک لینک چیست”. نکته ی اصلی برای درک بک لینک این است که برای چیست و چگونه کار می کند. بک لینک نوعی مانیتور اینترنت است. بک لینک، یک سایت خاص را با دیگر وب سایت های خارجی و داخلی که پیوندهایی به این سایت دارند پیوند می دهد. به عبارت دیگر، هنگام بازدید از سایت های خارجی و داخلی، شما را به سمت آن سایت خاص سوق می دهد. لینک های بک لینک برای بهینه سازی وب سایت به روشی مناسب استفاده می شوند.

به طور کلی، لینک دهنده ی پیوندهای خارجی به وب سایت شما است. بک لینک، انتقال از یک سایت به سایت دیگر یا از یک صفحه به صفحه دیگر را نشان می دهند. بک لینک ها، به فهرست بندی صفحات وب سایت شما کمک می کنند،یک بخش اساسی در فرآیند سئو هستند. آنها به جستجوی ربات ها در خزیدن سایت شما و رتبه بندی صحیح آن با محتوای آن کمک می کنند. به همین دلیل است که هر صاحب وب سایت، به دلیل بهبود عوامل رتبه بندی سئو وب سایت می خواهد تا حد ممکن بک لینک بگیرد. این یک نوع استناد یا لینک پیوندی است که در متن استفاده می شود.

الگوریتم Google PageRank منابع و تعداد پیوندهای صفحه وب را در نظر می گیرد، سپس اهمیت آن صفحه را تخمین می زند. به همین دلیل است که وقتی می خواهید برخی از کالاها، اطلاعات یا خدمات را جستجو کنید، Google و سایر موتورهای جستجو پیوندهای وب سایت را به ترتیب مشخص (از با ارزش ترین تا کمترین موارد) ارائه می دهند.

بک لینک به وب سایت شما در جذب مخاطب اصلی کمک می کند.

 

تاثیر بک لینک در سئو

پنج ترفند برای بک لینک در سئو

این توصیه های آسان و کارآمد به شما کمک می کند تا ترافیک وب سایت خود را روزانه افزایش دهید.

1. پیوندهای خود را مرتبط نگه دارید

ارتباط آن به نکات زیر بستگی دارد:

  •     مبحث محتوای کلی دامنه اتصال
  •     هسته اصلی صفحه پیوند
  •     مناسب بودن لینک های برگشتی که به دامنه وارد می شوند.

شما می توانید ارتباط با کمک Majestic SEO Trust Flow را بررسی کنید. پیدا کردن بک لینک های متناسب با وب سایت شما بسیار مهم است.

2. با وب سایت های مقتدر و قوی ارتباط برقرار کنید

به همراه وب سایت های مرجع، سایت شما قوی تر خواهد شد. پیوندها را با Ahrefs، Semrush، Majestic، Serpstat، and Linkstrategy تجزیه و تحلیل کنید.

3. به وب سایت هایی که دارای ترافیک واقعی هستند تمرکز کنید

سطح شما می تواند با بک لینک از وب سایت های واقعی تثبیت شود. بدست آوردن آنها دشوار است اما واقعا با ارزش است. اطلاعات مربوط به ترافیک وب سایت را با SEMRush بررسی کنید.

4- هنگام انتشار متن اصلی خود مراقب باشید

اگر متن اصلی شما تهاجمی است و آن را به روش اشتباه توزیع می کنید، ممکن است سایت شما از رتبه بندی محروم شود. بیشتر بک لینک های شما باید مارک دار باشند.

5- از وب سایت های با استاندارد بالا، بک لینک دریافت کنید

از وب سایت هایی که به طور بالقوه Spammy و دارای محتوای Viagra یا قمار هستند پرش کنید. چنین وب سایت هایی دارای بک لینک های اسپم زیادی هستند. به نکات زیر توجه کنید:

  •     شبکه های عمومی؛
  •     نظرات وبلاگ Dofollow؛
  •     پیوندهای نوار کناری؛
  •     بک لینک های خودکار؛

همه چیز این سایت ها بی ربط است.

چرا؟ اولا، تعداد زیادی از شبکه های عمومی خود را “خصوصی” می نامند. این درست نیست اگر شبکه تبلیغ شود، نمی تواند خصوصی باشد. ما شاهد مواردی بودیم که گوگل چنین شبکه های عمومی و تمام وب سایت هایی که از آنها استفاده کرده بودند را از بین برد.

پست های آنها کوتاه است، آنها واقعاً نمی توانند خزنده های SEO را مسدود کنند. در واقع، نظرات وبلاگ dofollow ، لینک های ارزان قیمت را به همراه دارد که تقریباً در 98٪ موارد منجر به مجازات می شوند. ثانیاً، بک گراند های بالا و پایین صفحه به صورت دستمزد به نظر می رسند. بک لینک ها و بک لینک های خودکار از وب سایت های فاقد محتوای ارزشمند می توانند اسپم را گسترش دهند، بنابراین به راحتی توسط موتورهای جستجو جریمه می شوند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید