کد خبر:17447
پ

آموزش انتقال گروه های واتساپ به سیگنال [تصویری]

پس از معرفی اپلیکیشن سیگنال و امکانات آن اکنون نوبت به آموزش انتقال گروه های واتس اپی به سیگنال به صورت تصویری و گام به گام رسیده است تا با خیال راحت دل از واتساپ کنده و به سیگنال بپیوندید. با بتاکاپ همراه باشید.   آموزش انتقال گروه های واتساپ به سیگنال [تصویری] به صورت […]

پس از معرفی اپلیکیشن سیگنال و امکانات آن اکنون نوبت به آموزش انتقال گروه های واتس اپی به سیگنال به صورت تصویری و گام به گام رسیده است تا با خیال راحت دل از واتساپ کنده و به سیگنال بپیوندید. با بتاکاپ همراه باشید.

 

آموزش انتقال گروه های واتساپ به سیگنال [تصویری]

به صورت کلی، امکان انتقال مستقیم گروه ها با چت ها و اعضای آن از واتساپ به سیگنال وجود ندارد اما در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چطور اینکار را با کمترین هزینه انجام دهید.

 

در ابتدا می بایست در سیگنال یک گروه بسازید. اپلیکیشن سیگنال را با کنید. در قسمت بالا سمت راست بر روی منوی سه نقطه ای بروید. و گزینه ساخت گروه create group را انتخاب کنید. پس از اینکه نام گروه را انتخاب کردید و چند نر را به آن اضاه کردید دکمه ok را انتخاب کنید.

آموزش انتقال گروه های واتساپ به سیگنال [تصویری]

 

مرحله بعدی باز کردن چت باکس گروه است. در این مرحله باز هم به سراغ منوی سه نقطه ای در قسمت بالا سمت راست صفحه بروید و مسیر setting> group link را دنبال کنید.

حال دکمه group link را از حالت خاموش به روشن تغییر وضعیت دهید و بر روی دکمه share فشار دهید.

تقریبا کار تمام است و اکنون کافیست لینکی که به طور اتوماتیک کپی شده را در گروه واتساپی خود paste کنید تا همه اعضای گروه واتساپی شما به گروه سیگنال منتقل شوند.

 

منبع
بیزینس اینسایدر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید