کد خبر:37763
پ

آمار گلزنی کاسیانو مهاجم مدنظر پرسپولیس + بیوگرافی

کاسیانو دیاز مهاجم ویزلا مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. به همین مناسبت به بررسی بیوگرافی مختصر کاسیانو به همراه آمار گلزنی او می پردازیم. آمار گلزنی کاسیانو مهاجم مدنظر پرسپولیس + بیوگرافی کاسیانو دیاز مهاجم 33 ساله برزیلی عضو تیم ویزلای پرتغال با قامت 184 سانتی متری خود در پست مهاجم تارگت بازی می […]

کاسیانو دیاز مهاجم ویزلا مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. به همین مناسبت به بررسی بیوگرافی مختصر کاسیانو به همراه آمار گلزنی او می پردازیم.

آمار گلزنی کاسیانو مهاجم مدنظر پرسپولیس + بیوگرافی

آمار گلزنی ضعیف کاسیانو مهاجم مدنظر پرسپولیس + بیوگرافی

کاسیانو دیاز مهاجم 33 ساله برزیلی عضو تیم ویزلای پرتغال با قامت 184 سانتی متری خود در پست مهاجم تارگت بازی می کند. این بازیکن از 34 هفته لیگ پرتغال در 25 بازی در اسکواد 18 نفره قرار داشته که در 20 بازی از ابتدا در ترکیب اولیه حضور داشته و در 5 بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است. او 3 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و یک جلسه محرومیت انضباطی را پشت سر گذاشته است. او در 4 مسابقه جام حذفی نیز به میدان رفته است.

 

آمار گلزنی کاسیانو

این بازیکن در فصل گذشته 7 گل و 2 پاس گل در لیگ پرتغال به ثبت رساند(25 بازی) و در جام حذفی نیز در 4 مسابقه 1 گل به ثمر رساند و در مسابقات آلیانز کاپ نیز در تک مسابقه ای که به میدان رفت 1 گل به ثمر رساند. در مجموع او در 30 مسابقه رسمی که در فصل گذشته انجام داده،آمار  9 گل و 2 پاس گل از خود بر جای گذاشته است که با توجه به کیفیت بالاتر لیگ پرتغال نسبت به فوتبال ایران، آمار چندان بدی محسوب نمی شود.

او سابقه بازی در تیم فورتالزا برزیل و بواویشتای پرتغال را نیز در کارنامه دارد اما در طی دوران بازی اش هرگز به تیم ملی برزیل در هیچ رده ای دعوت نشده است.

 

قیمت کاسیانو

او از 23 سالگی به طور رسمی وارد فوتبال حرفه ای شده است و بالاترین قیمت مارکت او 550 هزار دلار بوده که نشان از این مدهد هرگز نتوانسته در این ده سال، پیشرفت چشمگیری داشته باشد تا قیمتش را حتی بالاتر از 1 میلین دلار افزایش دهد. در مجموع خرید کاسیانو برای پرسپولیس، هزینه چندانی در بر نخواهد داشت و با قیمت دلار الان نزدیک به 8-9 میلیارد تومان(300 هزار دلار بدون آپشن) برای یک فصل است که در مقایسه با قیمت بازیکنان ایرانی، رقم زیادی محسوب نمی شود. البته به شرط اینکه او مهاجم با کیفیتی از آب در بیاید و روند گل نزدن هایش به پرسپولیس کشیده نشود.

کلیدواژه : پرسپولیسکاسیانو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید