کد خبر:14488
پ

آمار عجیب استقلال در لیگ بیستم | استفاده از 23 بازیکن در 5 بازی

آبی پوشان در این فصل تاکنون از 23 بازیکن استفاده کرده‌اند که در بین این 23 بازیکن دو مدافع و یک مهاجم با حضور در تمام دقایق بازی‌های این تیم بیشترین میزان حضور را دارند.   آمار عجیب استقلال در لیگ بیستم | استفاده از 23 بازیکن در 5 بازی ?وریا غفوری، عارف غلامی و […]

آبی پوشان در این فصل تاکنون از 23 بازیکن استفاده کرده‌اند که در بین این 23 بازیکن دو مدافع و یک مهاجم با حضور در تمام دقایق بازی‌های این تیم بیشترین میزان حضور را دارند.

 

آمار عجیب استقلال در لیگ بیستم | استفاده از 23 بازیکن در 5 بازی

آمار عجیب استقلال در لیگ بیستم | استفاده از 23 بازیکن در 5 بازی

?وریا غفوری، عارف غلامی و مهدی قائدی تنها استقلالی‌هایی هستند که در چهار دیدار در ترکیب ثابت قرار گرفته و تا سوت پایان در میدان حضور داشته‌اند. آنها با ۳۶۰ دقیقه بیشترین میزان حضور در میدان را دارند و بعد از آنها مسعود ریگی با ۳۵۸ دقیقه در رده بعدی قرار دارد. ریگی هم می‌توانست در کنار وریا غفوری و عارف غلامی باشد اما در دو دقیقه پایانی دیدار آبی‌پوشان و پیکان آسیب دید و به ناچار از بازی خارج شد.

?غلامی، غفوری، قائدی و ریگی به همراه میلیچ، مطهری و رضاوند در هر چهار دیدار آبی پوشان به میدان رفته‌اند که این به جز ۳ نفر اول، سایرین بعضاً تعویض شده و جای خود را به نفرات دیگری داده‌اند.

?در بین 23 بازیکن استقلال که فرصت حضور در بازی را داشته‌اند، بابک مرادی با تنها یک دقیقه حضور در میدان کمترین فرصت بازی را داشته است و سجاد آقایی هم بازیکن جدیدی بود که در هفته پنجم مقابل صنعت نفت به تیم اضافه شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید