کد خبر:39449
پ

آمار ضعیف مهاجمین تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022

با پنالتی که شب گذشته مهدی طارمی مقابل ریو آوه از دست داد، ناکامی همه مهاجمین تیم ملی در فصل منتهی به جام جهانی کامل شد. بدون شک آمار ضعیف مهاجمین تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 خبر بدی برای اسکوچیچ خواهد بود. آمار ضعیف مهاجمین تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی […]

با پنالتی که شب گذشته مهدی طارمی مقابل ریو آوه از دست داد، ناکامی همه مهاجمین تیم ملی در فصل منتهی به جام جهانی کامل شد. بدون شک آمار ضعیف مهاجمین تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 خبر بدی برای اسکوچیچ خواهد بود.

آمار ضعیف مهاجمین تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022

سردار آزمون که در اوج از زنیت خداحافظی کرد و به بایرلورکوزن و بوندس لیگا آمد، در 5 بازی اخیر تیمش که به میدان رفته موفق به زدن گل نشده است.

کریم انصاری فرد در حال حاضر بدون تیم است.

کاوه رضایی در وضعیت نامشخصی به سر می برد و با گذشت 4 هفته از لیگ ایران احتمالاً در یک تیم شهرستانی در فصل جدید لیگ ایران توپ خواهد زد.

الهیار صیادمنش به سبب مصدومیت، جام جهانی را از دست داد.

علی علیپور در 6 بازی که برای تیمش ژیل ویسنته به میدان رفته تنها 1 گل به ثمر رسانده است.

شهاب زاهدی نیز در پوشکاش وضعیت خوبی ندارد و در 7 بازی که به میدان رفته فقط 1 گل زده است.

مهدی قایدی نیز در بازگشت از فوتبال امارات، عملکرد متوسطی داشته و در 2 بازی، یک گل به ثمر رسانده است.

مهدی طارمی نیز پس از فصل درخشانی که سپری کرد با مصدومیت مواجه شد و در بازگشت نیز نشان داد از آمادگی به دور است. اگچه بهترین عملکرد را تا بدینجا خود او بر جای گذاشته است و در 4 بازی 4 گل به ثمر رسانده است.

علیرضا جهانبخش نیز به یک نیمکت نشین محض در تیم خود تبدیل شده و علی قلیزاده نیز مدتهاست گلی برای تیمش به ثمر نرسانده است.

با این وضعیت اسفناک در خط حمله تیم ملی، به نظر می رسد جام جهانی سختی در انتظار تیم ملی ایران باشد چرا که در روزهای افول مهاجمین تیم ملی ایران، مهاجمین تیم ملی انگلیس از جمله هری کین و استرلینگ در اوج خود به سر می برند.

 

 

 

کلیدواژه : تیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید