کد خبر:40131
پ

آمار افتضاح یحیی گل محمدی مقابل تیم های مدعی | کبریت بی خطر سرخ!

پرسپولیس این هفته در اصفهان، مقابل سپاهان متوقف شد و با توجه به برد پرگلِ گل‌گهر مقابل نفت مسجدسلیمان، صدرجدول را به این تیم واگذار کرد. پرسپولیسی‌ها در این بازی، نتوانستند موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند و تنها موفقیت‌شان، بسته نگه داشتن دروازه بود. یحیی گل‌محمدی و تیمش در این فصل، آمار خوبی […]

پرسپولیس این هفته در اصفهان، مقابل سپاهان متوقف شد و با توجه به برد پرگلِ گل‌گهر مقابل نفت مسجدسلیمان، صدرجدول را به این تیم واگذار کرد. پرسپولیسی‌ها در این بازی، نتوانستند موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند و تنها موفقیت‌شان، بسته نگه داشتن دروازه بود. یحیی گل‌محمدی و تیمش در این فصل، آمار خوبی در بازی‌های بزرگ ندارند و همین موضوع می‌تواند تهدیدی برای رویای قهرمانی‌شان باشد.

غول بی‌خطر

در حال حاضر گل‌گهر، پرسپولیس، استقلال، سپاهان، مس رفسنجان، فولاد و تراکتور تیم‌های اول تا هفتم لیگ هستند. تیم‌هایی که پیش از شروع فصل هم با توجه به خریدهای‌شان، می‌شد حدس زد رده‌های بالای جدول را بین خودشان تقسیم کنند. پرسپولیس از بین رقبای بزرگ این فصل، فعلا با سه تیم بازی کرده است. فولاد، تراکتور و سپاهان، سه حریف مدعی پرسپولیس بودند. پرسپولیس، با فولاد و سپاهان مساوی کرد و مقابل تراکتور شکست خورد. دو امتیاز از سه بازی، که آمار ضعیفی برای آن‌ها محسوب می‌شود. نکته دیگر، گل نزدن پرسپولیس در این سه بازی است. پرسپولیس در بازی‌های بزرگ گل نمی‌زند و حتی موقعیت پرتعدادی هم نمی‌سازد. امید گل پرسپولیس مقابل فولاد ۰.۴۵ و مقابل سپاهان، ۰.۳۸ بود. بازی با تراکتور هم بدون احتساب ضربه پنالتی بحث برانگیز، امید گل این تیم به زیر یک می‌رسد.

پرسپولیس در پایان هفته ششم لیگ، با ۱۴ امتیاز صدرنشین بود و فاصله مناسبی با سایر تیم‌های مدعی داشت. ۲ نتیجه ضعیف اما اوضاع را تغییر داد. پرسپولیس در ۲ بازی اخیرش، روبروی تراکتور و سپاهان قرار گرفت و نتوانست در هیچ کدام پیروز شود. تیم گل‌محمدی پس از شکست هفته پیش، صدر جدول را با استقلال شریک شد و مساوی این هفته با سپاهان، گل‌گهر را هم هم‌امتیاز آن‌ها کرد. با این تفاوت که گل‌گهری‌ها با تفاضل گل بهتر پرسپولیس را به رده دوم فرستادند. سپاهان هم فاصله امتیازی با پرسپولیس را کم کرده و با فاصله ۲ امتیازی، سه تیم بالای جدول را تعقیب می‌کند. فولاد در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده، به یک امتیازی آن‌ها می‌رسد. تمام این تیم‌ها از ۲ بازی آخرشان بیشتر از پرسپولیس امتیاز گرفته‌اند.

فرار از سه‌گانه

پرسپولیس هفته دوازدهم، باید دربی تهران را با استقلال برگزار کند. آن‌ها پیش از دربی، ۲ بازی آسان‌تر با ملوان و مس کرمان دارند. ۲ مسابقه‌ای که امتیازاتش می‌تواند روحیه‌ای خوب پیش از حساس‌ترین بازی فصل به آن‌ها بدهد. برنامه خوب هفته دهم و یازدهم، برای پرسپولیس امیدوار کننده است اما قبل از این ۲ مسابقه سرخ‌پوشان باید با مس رفسنجان بازی کنند. یکی از تیم‌هایی که این فصل هنوز نباخته و در لیست تیم‌های پرستاره لیگ قرار می‌گیرد. ناکامی در بازی هفته آینده با مس رفسنجان می‌تواند پرسپولیس را در بدترین حالت تا رده پنجم هم پایین ببرد. یحیی گل‌محمدی برای فرار از ۳ هفته ناکامی باید طلسم بردن بازی‌های بزرگ را بشکند و هفته آینده در تهران امتیازات کامل را به دست آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید