کد خبر:17069
پ

آماری که می گوید، استقلالی ها دربی بازتر از پرسپولیس هستند

سایت بتاکاپ – دربی بازی خاصی است و تجربه و داشتن اعتماد به نفس در آن حرف اول را می زند چرا که در بسیاری از دربی ها شاهد این مسئله بوده ایم که تیمی که روی کاغذ ضعیف تر به نظر می رسیده عملکرد بهتری در زمین از خود به نمایش گذاشته که این […]

سایت بتاکاپ – دربی بازی خاصی است و تجربه و داشتن اعتماد به نفس در آن حرف اول را می زند چرا که در بسیاری از دربی ها شاهد این مسئله بوده ایم که تیمی که روی کاغذ ضعیف تر به نظر می رسیده عملکرد بهتری در زمین از خود به نمایش گذاشته که این اتفاق به واسطه حضور بازیکنان با تجربه و دربی بازتر در بین نفرات آن تیم بوده است؛ در ادامه نگاهی داشته ایم به لیست گلزنان نیمکت و بازیکنان فعلی دو تیم در دربی های قبلی که کفه ترازو را به شدت به سمت استقلالی ها سنگین تر کرده و شاید همین مسئله نیز به آنها در دربی فردا کمک  کند. جدایی نفراتی همچون بشار رسن و علی علیپور با سابقه 5 بار گلزنی در دربی به شدت از وزن دربی باز بودن پرسپولیس کاسته است.

 

آخرین اخبار و حواشی دربی 94

 

آماری که می گوید، استقلالی ها دربی بازتر از پرسپولیس هستند

از بین نیمکت نشینان پرسپولیس، کریم باقری، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی هر یک توانسته اند در دربی های گذشته یک گل برای پرسپولیس به ثمر برسانند که مجموع گلهای زده نیمکت نشینان پرسپولیس در دربی را به عدد 3  و در بین بازیکنانی که در حال حاضر در پرسپولیس توپ می زنند، امید عالیشاه، نوراللهی، سید جلال حسینی و مهدی عبدی سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه خود دارند.

 

در طرف مقابل استقلالی ها وزن بیشتری از لحاظ دربی باز بودن روی نیمکت خود احساس می کنند به طوری که صمد مرفاوی و آرش برهانی هر یک 3 گل و محمود فکری 2 گل و حنیف عمران زاده، پرویز مظلومی نیز یک گله های استقلال در دربی های گذشته هستند که تعداد گلهای زده نیمکت استقلال در دربی های قبل را به عدد 10 می رساند.

در بین بازیکنان فعلی استقلال نیز ارسلان مطهری با دو گل، محمد دانشگر، مهدی قایدی، وریا غفوری و فرشید اسماعیلی با یک گل درربی باز تر از حریف فردا نشان می دهند.

 

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • مهدی 11 ژانویه 2021 / 12:54 ق.ظ

    استقلالیها مدتیه در مورد وزیر دیگه حرفی نمی زنید.چی شد؟هروقت پرسپولیس از شما جلو بزنه بازم ساکتید آیا و یا دوباره شروع می کنید به دروغ و تهمت؟آیا این سکوت الآن دروغ و توهم و تهمتهای قبلی شما رو آشکار نمیکنه…بله.امیدوارم مرد باشید در همه حال…

  • ایران 10 ژانویه 2021 / 8:38 ب.ظ

    به امید برد پرسپولیس عزیز در بازی فردا مقابل الاستقلال انشاالله تعالی

  • روح اله 10 ژانویه 2021 / 7:25 ب.ظ

    چه تحلیلی! واقعا” خجالت آوره که به این اراجیف می پردازین! دربی یک بازی خاصه که پیش بینی ناپذیر بودنش اون رو خاص میکنه و ممکنه بازیکنی که اصلا” انتظاری ازش نمیره خالق یک حماسه باشه. به نظر خودم دربی بازترین بازیکنی که تو دربی ها بازی کرده ایمون زاید بوده و بس.

    • بهزاد 10 ژانویه 2021 / 8:21 ب.ظ

      استاد این اصلا تحلیل نیست. مقایسه اماری ه. اول فرق تحلیل با یه مستند و فکت رو بفهم بعد صحبت کن. با توجه به این امار، استقلال دربی بازتر از پرسپولیسه و دلیلشم توی متن اومده. بهت فشار اومده دربی بازاتون رفتن؟

  • مهدی 10 ژانویه 2021 / 6:27 ب.ظ

    ببین استقلال چهار صفر میبره تمام ببندید فکها رو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید