کد خبر:19639
پ

آماری که ثابت می کند پرسپولیس لایق قهرمانی در لیگ برتر است

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از ابتدای فصل مشکلات زیادی را تجربه کرده است؛ از جدایی چند ستاره تا محرومیت و مصدومیت چند بازیکن تیمش در بازیهای مختلف که روند نتیجه گیری پرسپولیس در هته های ابتدایی فصل را دچار اختلال کرده بود اما سرخ پوشان پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک با 3 پیروزی […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از ابتدای فصل مشکلات زیادی را تجربه کرده است؛ از جدایی چند ستاره تا محرومیت و مصدومیت چند بازیکن تیمش در بازیهای مختلف که روند نتیجه گیری پرسپولیس در هته های ابتدایی فصل را دچار اختلال کرده بود اما سرخ پوشان پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک با 3 پیروزی پیاپی توانستند بار دیگر خود را احیا کرده و در شرایطی که بالانشینان جدول امتیاز از دست می دادند، خود را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک کردند.

 

آمار بازی پرسپولیس و مس رفسنجان

 

آماری که ثابت می کند پرسپولیس لایق قهرمانی در لیگ برتر است

آماری که ثابت می کند پرسپولیس لایق قهرمانی در لیگ برتر است

نکته حائز اهمیت در خصوص خیز پرسپولیس به سمت صدر جدول، بالا رفتن کیفیت فنی بازی این تیم نسبت به بازیهای ابتدای فصل است. به طوری که در دو بازی اخیر این تیم مقابل تراکتور و مس رفسنجان شاهد خلق 17 موقعیت گل روی دروازه حریفان پرسپولیس بوده ایم که این موضوع هواداران پرسپولیس را از این حیث خوشحال کرده که تیمشان مثل بازیهای ابتدایی با معضل موقعیت سازی مواجه نیست و نبود بشار رسن رفته رفته فراموش شده است. البته بی دقتی مهاجمین این تیم در زدن ضربات آخر همچنان مشکل بزرگ پرسپولیس محسوب می شود اما این مورد نیز وقتی ساده انگاشته می شود که بدانیم به زودی مهدی ترابی و عیسی آل کثیر به ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه خواهند شد و کیفیت بازیکنان خط جلوی پرسپولیس افزایش می یابد.

 

یکی از نکات مثبت بزرگ پرسپولیس در فصل جاری، استفاده مناسب آنها از ضربات ایستگاهی و کرنرهاست که تا اینجای کار توانسته امتیازات مهم و حساسی را برای آنها به ارمغان بیاورد. در فصل جاری لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس نتوانسته از روی ارسال های کرنر و ضربه ایستگاهی به گل برسد و این یک پوئن مثبت برای کادر فنی پرسپولیس محسوب می شود.

 

ساختار داعی پرسپولیس نیز پس از مدتها دوباره به شکل سابق بازگشته به طوری که حتی نبود کنعانی زادگان نیز باعث نشد تا خللی در دفاع این تیم به وجود بیاید چرا که تاکتیک یحیی برای کار دفاعی تیم، باعث شده این دژ دفاعی به فرد متکی نباشد و حتی در نبود کنعانی زادگان و حامد لک نیز خطری دروازه پرسپولیس را تهدید نکند.

 

با کنار هم قرار دادن نکات فنی همه تیمهای لیگ برتری به نظر می رسد این پرسپولیس است که بار دیگر در مسیر قهرمانی قرار گرفته و هیچ تیمی مثل تیم گل محمدی با این کیفیت فنی بالا بازی نمی کند.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • محمدی 16 فوریه 2021 / 4:36 ق.ظ

    خود پیداست از زانوی تو.

  • حامد 10 فوریه 2021 / 5:29 ب.ظ

    یکی از نکات مثبت و مهم تیم یادتون رفته بابا مسعود و همراهان و اقای اذری جهرمی و صدا و سیما

    • ناشناس 11 فوریه 2021 / 11:05 ق.ظ

      میدونم کجات میسوزه دردش فقط ۶ روزه
      سطح فکر کیسه کشا در همین حده وقتی میبرن لیاقت و قدرته خودشونه وقتی میرن زیر با هوچی گری که از خصوصیاته بارز این جماعت شل مغزه پای وکیل و وزیر میاد وسط .تمام

      • ابی 11 فوریه 2021 / 12:01 ب.ظ

        یکی از خصوصیات شما لنگی ها بیشعور بودن و بی شخصیت بودنه ادب ندارید که هیچ پر رو هم هستین و حال بهم زن ما استقلالیها هرچی که باشیم از شما بی فرهنگی های هوچیگر و حقیر بهتریم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید