کد خبر:44154
پ

آقای میثاقی روز گریه شما و تیم محبوبتان روز شادی استقلالی هاست

محمدحسین میثاقی که دیگر ابایی از نمایان کردن گرایش رنگی خود ندارد و از هیچ کوششی برای حاشیه سازی برای استقلال و دور کردن حواشی از تیم محبوب خود فروگذار نمی کند، این روزها در نوک پیکان انتقادات هواداران استقلال و سخنگوی باشگاه قرار دارد. شاید روزی که میثاقی به همراه عیسی آل کثیر و […]

محمدحسین میثاقی که دیگر ابایی از نمایان کردن گرایش رنگی خود ندارد و از هیچ کوششی برای حاشیه سازی برای استقلال و دور کردن حواشی از تیم محبوب خود فروگذار نمی کند، این روزها در نوک پیکان انتقادات هواداران استقلال و سخنگوی باشگاه قرار دارد.

شاید روزی که میثاقی به همراه عیسی آل کثیر و علی پروین در استودیوی برنامه فوتبال برتر، از گل مهدی عبدی در فینال لیگ قهرمانان آسیا ذوق زده شد، فکرش را هم نمی کرد که نتیجه نهایی و شکست پرسپولیس در فینال که موجب ناراحتی او و همقطارانش در تلویزیون شد، موجی از شادی را در بین هواداران استقلال و سایر تیم ها که به تیم محبوب ایشان به عنوان تیم خاص نگاه می کنند، به وجود بیاورد.

میثاقی و قربان زاده که با قدرت تمام در ایجاد حاشیه و بر هم زدن تمرکز استقلالی ها در آستانه دربی تلاش کردند، در خصوص تخلفات بی شمار فعلی و گذشته تیم محبوب خود روزه سکوت گرفتند.

او و دوستانش در حالی موضوع جعل اسناد در باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته را مسکوت گذاشتند که پیشتر در خصوص افشاگری های مهدی رسول پناه در خصوص تخلفات گسترده در زمان انصاری فرد سکوت کردند اما حریصانه به دنبال برنامه سازی و یا بهتر بگوئیم پرونده سازی برای همتایان آنها در استقلال بودند.

میثاقی در عین وقاحت در برنامه اخیر خود فیلم پرخاشگری ساپینتو به داوران دربی را با زیرنویس پخش کرد و با القای دروغگویی ساپینتو با کنایه مدعی شد سرمربی استقلال فراموش کرده دوربین پرتابلی هست و صداها ضبط می شوند اما در دو سال گذشته ظاهراً نه دوربین پرتابلی بوده و نه میکروفونی که فحاشی سرمربی تیم محبوب خود را که به زبان فارسی به داوران توهین کرده را ولو با زیرنویس پخش کند!

آنها شرافت رسانه ای خود را به بهای ناچیز فروختند و اندک اعتبار نداشته خود را که به واسطه جایگزینی به جای عادل فردوسی پور به دست آورده اند را این روزها با کارشناسی های فرمایشی و جهت دار حراج کرده اند.

رذالت اخلاقی در صدا و سیما تنها به میثاقی خلاصه نمی شود بلکه کارگردان تلویزیونی مسابقات لیگ برتر نیز ظاهراً یک هوادار چند آتشه پرسپولیس است که در زمان پخش بازی ها صدای امبیانس هواداران استقلال را کم و صدای هواداران رقیب را زیاد می کند. او که خود به خوبی می دانست صحنه خطای برخورد توپ به دست ولسیانی پنالتی بوده، تنها به 1-2 بار پخش صحنه مذکور قناعت کرد اما با پخش چندباره صحنه برخورد یامگا و عبدی که منجر به مصدومیت یامگا و بیرون رفتنش از زمین شد سعی در القای گم شدن یک پنالتی در صحنه مذکور به مخاطبین داشت. او که ظاهراً از گل عیسی آل کثیر حسابی به ذوق آمده بود از هر فرصتی برای پخش مجدد صحنه گل استفاده کرد (حداقل 6-7 بار پخش شد) و در انتها نیز دوست نداشت آنتن را به استودیو بدهد و تمام شادی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با هوادارانش را به تصویر کشید تا نشان دهد فرهاد مجیدی در فصل گذشته چه داغ بزرگی بر دل این جماعت گذاشته است.

اما با توجه به حرکت زشت علیرضا بیرانوند در انتهای بازی و لشگرکشی همه جانبه برای قهرمان کردن یک تیم خاص، در انتهای فصل تیم دیگری جز تیم محبوب آقایان جام را بالای سر خواهد برد چرا که خداوند متعال همواره نشان داده در بزنگاه هایی که حق را تقسیم می کند، به بهترین شکل ممکن انتقام مظلوم را از ظالم گرفته است به طوری که داغ و اندوه بعدی، ماندگاری بیشتری از خوشی لحظه ای آقایان داشته و دارد.

شاید بد نباشد دوستان نگاهی به فعالیت های رنگی خود در چند سال اخیر بیاندازند و نتیجه آن را در فینال لیگ قهرمانان آسیا جستجو کنند که قهرمانی در آن به یک آرزو برای آقایان تبدیل شده است. وقتی سرپرست تیم مذکور پیشتر بازیکنان وقت تیم خود را به انجام هر شارلاتان بازی برای کسب نتیجه تشویق می کرد باید منتظر نتیجه شارلاتان بازی که حسرت ابدی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است هم باشید چرا که شاید این شارلاتان بازی ها با کمک برخی عوامل فدراسیون در فوتبال داخلی جواب دهد اما در آسیا خبری از برخی حمایت های پشت پرده از آن تیم خاص نیست …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید