کد خبر:15232
پ

آقای فکری بهانه نیاورید و استعفا دهید | مگر با شهرخودروی 10 نفره چه کردید؟

بتاکاپ – محمود فکری سرمربی استقلال بار دیگر در صحبتهایی عجیب پس از پایان بازی استقلال و ذوب آهن، به انتقاد از داوری پرداخت و اشتباه داور در عدم اخراج بازیکن ذوب اهن در دقیقه 45 بازی را از جمله عوامل ز دست رفتن دو امتیاز دیگر برای استقلال دانست.   آقای فکری بهانه نیاورید […]

بتاکاپ – محمود فکری سرمربی استقلال بار دیگر در صحبتهایی عجیب پس از پایان بازی استقلال و ذوب آهن، به انتقاد از داوری پرداخت و اشتباه داور در عدم اخراج بازیکن ذوب اهن در دقیقه 45 بازی را از جمله عوامل ز دست رفتن دو امتیاز دیگر برای استقلال دانست.

 

آقای فکری بهانه نیاورید و استعفا دهید | مگر با شهرخودروی 10 نفره چه کردید؟

آقای فکری بهانه نیاورید و استعفا دهید | مگر با شهرخودروی 10 نفره چه کردید؟

اینکه داور در صحنه سرنگون شدن ارسلان مطهری توسط مدافع ذوب آهن در شرایط تک به تک اشتباه کرد و به جای اخراج بازیکن ذوب، به او کارت زرد نشان داد غیرقابل انکار و غیرقابل بحث است و تا اینجا شاید حق با محمود فکری باشد اما دو سوالی که در این بین مطرح می شود این است که مگر استقلال هفته قبل مقابل شهرخودرویی که نزدیک به 60 دقیقه 10 نفره بود چه کرد؟ آیا محمود فکری فراموش کرده که مقابل تیم ده نفره شهر خودرو این بازیکنان شهرخودرو بودند که توانستند 3 موقعیت تک به تک باز دروازه استقلال ایجاد کنند و استقلال نتوانست از برتری نفری خود در آن دیدار استفاده کند؟

 

شاید محمود فکری فراموش کرده که دوران این فرافکنی ها گذشته و آمار و ارقام بازی با هواداران صحبت می کند. وقتی تیم او از خلق موقعیت عاجز است، مقصر این موضوع داور بازی نیست.سوال اساسی هواداران استقلال در 7 هفته اخیر این است که چرا قدرتمندترین خط حمله لیگ نوزدهم به بی خطرترین خط حمله لیگ بیستم تبدیل شده است؟ آیا غیر از این است که بازیکنان با کیفیت استقلال اسیر تاکتیک های نامشخص و گنگ فکری شده اند و از بازدهی آنها به شدت کاسته شده؟

اکر محمود فکری ضعف کادر فنی اش را بپذیرد، شاید زودتر از این مخمصه و اخراج احتمالی رهایی پیدا کند چرا که با این کیفیت فنی ضعیفی که استقلال این روزها ارائه می دهد، هواداران این تیم می بایست منتظر یک شکست سنگین در دربی و به تبع آن اخراج فکری باشند.

فکری نباید فراموش کند که چندین بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن از جمله قاسم حدادی فر در این بازی غایب بودند اما این ذوب اهن بود که موقعیت های گل خطرناک تری نسبت به استقلال روی دروازه مظاهری ایجاد کرد.

محمود فکری که به خوبی سایه اخراج را بالای سر خود حس کرده، به طور مستقیم در نشست خبری بعد از بازی به این نکته اشاره کرد که اشتباهات داوری ممکن است به اخراج یک مربی منجر شود. او در واقع قصد داشت از حالا بهانه اخراج خود را تهیه کرده باشد و اشتباهات داوران را عامل اخراجش از استقلال عنوان کند.

 

اما سوال اساسی این است که در کجای فوتبال دنیا تیمی که نایب قهرمان لیگ شده است، به سراغ جذب مربی تیمی می رود که در رتبه دهم جدول جای گرفته است؟ آیا مثلاً منچسترسیتی در صورت اخراج پپ گواردیولا، به سراغ جذب مربی وست برومویچ می رود که اساتید در وزارت ورزش چنین نسخه ای را برای استقلال پیچیدند؟

 

پی نوشت: هنر کادر فنی استقلال تا اینجای کار این بوده که زهر بازیکنانی همچون مهدی قایدی و ارسلان مطهری را که برای هر خط دفاعی، خطرناک بودند را کشیده و آنها را به بی خطرترین بازیکنان لیگ تبدیل کرده و هافبک با کیفیتی همچون آرش رضاوند را به بدترین بازیکنان زمین بدل کرده است و در این شرایط کادر فنی استقلال از داوری شاکی است!!

دیدگاه کاربران 17 دیدگاه
  • مهدی محمدی 19 دسامبر 2020 / 12:23 ب.ظ

    تیمها به هم نزدیکند . مطمئن باشید اگر دو هافبک تیم (شجاعیان و اسماعیلی) حضور داشتند و همینطورمحمد نادری ، بعلاوه دیاباته خیلی اوضاع لااقل در کسب نتیجه بهتر بود. البته که هنوز یک بازیکن طراح کم داریم و هر مربی باشه با این بضاعت نمیتونه تا آخر فصل موفق باشه. منم از بازی تیم ناراحتم اما راه ها به خاطر نوع بازیکن ها و عدم تکمیل بود مهره ها خیلی نمیتونه متفاوت باشه

  • وحید 19 دسامبر 2020 / 12:18 ب.ظ

    بخدا با این تیم ما به هیچ جای نمیرسیم آقایان سریع یک کاری بکنن این فکری رو بندازن بیرون آخه هشت هفته تیم موقعیت گل نداره میخواد با تیم چکار کنه مثل منصوریان میخواد ششتا از لنگ بخوره بعد بره خواهش میکنم آقای فکری اگر استقلال دوست داری برو بیرون بزار یکی بیاد که بتونه تیمو جمع کنه خواهش میکنم تهرانی ها بریندم باشگاه استقلال اعتراض کنید تا باخت بدی ما نداشتیم

  • معین 19 دسامبر 2020 / 10:24 ق.ظ

    آقا گفتند 6تا 7 هفته آقا ما قبول کردیم تا این 7هفته هیچ برنامه ای نداره نه به دفاعی که توی 3 تا بازی اخیر 4 تا تک به تک بشه دم رشید گرم اگه رشید نبود الان 14 جدول بودیم . آقا فرهاد مجیدی باز حداقل با برنامه بود . سپاهان رو پارسال یکی جام حذفی یکی لیگ برتر هر دو بار رو برد. پرسپولیس رو زد . آقا فرهاد دوره دید توی آلمان این کجا دوره دید . فقط 10 شد با نساجی

  • حسین 19 دسامبر 2020 / 10:23 ق.ظ

    آقای فکری اگراستقلال دوست داری برو کنار بدترازاین نکنید منصوریان هرکاری کرد نتونست ویک شکست تاریخی روبه یادگارگذاشت شما این کارونکین خواهشا کناربکشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید