کد خبر:3740
پ

آقای سرپرست استقلال اگر راست می گوئید چرا شکایت نمی کنید؟

در حالی که در روزهای گذشته تو اتهام بزرگ به استقلالی ها توسط دو شخصیت حقوقی و حقیقی زده شده، شاهد انفعال باشگاه استقلال در این خصوص هستیم که شائبه واقعی بودن ادعاها را در افکار عمومی تداعی می کند.   آقای سرپرست استقلال اگر راست می گوئید چرا شکایت نمی کنید؟ در حالی که […]

در حالی که در روزهای گذشته تو اتهام بزرگ به استقلالی ها توسط دو شخصیت حقوقی و حقیقی زده شده، شاهد انفعال باشگاه استقلال در این خصوص هستیم که شائبه واقعی بودن ادعاها را در افکار عمومی تداعی می کند.

 

آقای سرپرست استقلال اگر راست می گوئید چرا شکایت نمی کنید؟

آقای سرپرست استقلال اگر راست می گوئید چرا شکایت نمی کنید؟

در حالی که استقلالی ها مدعی این بودند که پس از بازی مقابل فولاد خوزستان، بازیکنانشان به کرونا مبتلا شده اند، سعید آذری مدیرعامل همیشه مدعی فولاد در پخش زنده شبکه سه با قاطعیت مقابل میلیون ها بیننده تلویزیونی اعلام کرد که فالفل کثیف و شبگردی بازیکنان استقلال باعث ابتلای آنها به کرونا شده است که این موضوع توسط باشگاه استقلال تکذیب شد اما به نظر می رسد تکذیب این اتهام بزرگ به باشگاه استقلال کافی به نظر نمی رسد و اکنون مطالبه هواداران استقلال از مدیران این تیم طرح شکایت علیه مدیرعامل فولاد بابت اتهام واهی به باشگاه استقلال است که مصداق نشر اکاذیب را دارد.

 

در اتهام دیگر نیز عکسی قدیمی توسط رسانه جام جام منتشر شد که در آن به جشن تولد مهدی قایدی پرداخته شده بود و نگارنده آن مطلب معتقد بود وقتی بازیکنان استقلال در چنین بزمی شرکت می کنند، باید هم انتظار ابتلا به کرونا را داشته باشند که با یک نگاه ساده به عکس فوق مشخص شد این عکس متعلق به 5 ماه قبل و دوران حضور استراماچونی و دستیارانش در استقلال بوده و ارتباطی به دوران کرونا نداشته و ندارد. هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به این حاشیه سازی رسانه نزدیک به تلویزیون که خصومتش با استقلالی ها علنی شده اعتراض داشتند و از باشگاه استقلال درخواست کردند علیه عامل این اتهام طرح دعوی کنند و با پیگیری موضوع و محکوم کردن فرد یا رسانه خاطی درس عبرتی برای سایرین شود.

 

موضع انفعال باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف از جمله جاسوس باشگاه که قرارداد بازیکنان و مربیان را به رسانه ها لو می داد باعث بدبینی هواداران استقلال به مدیران تیم شده که قادر به گرفتن حق خود در مقابل اتفاقات و حواشی که برای این تیم ایجاد می کنند، نیستند چرا که سکوت و موضع منقعل در مقابل این گونه مسائل، نه تنها باشگاه استقلال را از اتهام تبرئه نمی کند بلکه شائبه حقیقت داشتن موضوع را در افکار عمومی تداعی می کند.

 

شاید بد نباشد سعید رمضانی که خود را فردی راستگو و با صداقت می پندارد، دوره خصوصی و فشرده برای یادگیری انواع و اقسام روش های چرک بازی و شارلاتان بازی نزد سرپرست تیم رقیب یعنی پرسپولیس بردارد چرا که در فوتبال ناجوانمردانه ایران اگر راه هوچی گری و شانتاژ را بلد نباشید، به سادگی سر تیمتان بریده می شود.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید