کد خبر:11635
پ

آقای جلال حسینی شما زلاتان ابراهیمویچ نیستید!

سید جلال حسینی روز گذشته در مصاحبه ای عجیب برخی موارد را مطرح کرد که به نظر می رسد بیشتر برای برداشته شدن فشار از روی دوش خود و باشگاه پرسپولیس بوده چرا که او در هر 4 فصل گذشته با انجام یک چنین مصاحبه ای با رنگ و بوی فرافکنانه، سعی در ترسیم دشمن […]

سید جلال حسینی روز گذشته در مصاحبه ای عجیب برخی موارد را مطرح کرد که به نظر می رسد بیشتر برای برداشته شدن فشار از روی دوش خود و باشگاه پرسپولیس بوده چرا که او در هر 4 فصل گذشته با انجام یک چنین مصاحبه ای با رنگ و بوی فرافکنانه، سعی در ترسیم دشمن فرضی می کند در نهایت نیز در انتهای فصل تمام ادعاهای خود را فراموش می کند چرا که هم به قهرمانی می رسند و خبری از کارشکنی دشمن فرضی در روند موفقیت این تیم نیست و هم بخش اعظمی از مطالباتشان را دریافت می کنند (به ادعای رسول پناه، 95 درصد مطالبات فصل قبل بازیکنان پرداخت شد)

 

 

نیم بوت پائیزه شیک لژدار

ست کیف و کفش ارزان

کفش ساقدار مردانه

 

آقای جلال حسینی شما زلاتان ابراهیمویچ نیستید!

آقای جلال حسینی شما زلاتان ابراهیمویچ نیستید!

شاید وقت آن رسیده باشد تا یکبار برای همیشه کمیته اخلاق به موضوع اتهامات بی اساس مربیان و بازیکنان فوتبال که تنها به گل آلود تر شدن فضای فوتبال و تنش بیشتر بین هواداران می شود ورود کند چرا که سید جلال حسینی خود نیز به خوبی می داند ادعاهایش با واقعیت همخوانی ندارد و به همین خاطر نیز رو به مبهم گویی آورده است. شاید اگر در فصل گذشته کمیته اخلاق به صحبتهای بی اساس انصاری فرد که مدعی شده بود اسنادی در اختیار دارد که فدراسیون نمی خواهد پرسپولیس قهرمان شود ورود کرده بود، اکنون شاهد مطرح شدن این موارد شگفت انگیز و البته تکراری در ابتدای هر فصل از سوی سید جلال حسینی نبودیم.

او از غیب شدن درآمد پرسپولیس در چند سال اخیر گفته و این در حالیست که حتی یک هوادار معمولی فوتبال نیز می داند که به واسطه سوء مدیریت در باشگاه پرسپولیس هر چه پول به این باشگاه تزریق شده صرف پرداخت غرامت و بدهی های پیشینی شده که شاهکار مدیران قبلی این تیم بوده است و باشگاه پرسپولیس در 4 سال گذشته سهم زیادی از ترانسفر بازیکنانش نداشته و بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده اند و بخشی از مطالبات ارزی پرسپولیس نیز همچنان نزد AFC بلوکه شده است و به باشگاه تزریق نشده. آیا نهاد نظارتی به موضوع عدم پرداخت بدهی برانکو در تابستان ورود کرد؟ آیا نهاد نظارتی مورد اشاره سید جلال به این قضیه ورود کرد که چرا پولی که بابت پرداخت بدهی برانکو به باشگاه پرداخت شد صرف خرید بازیکن شد؟

 

شاید سید جلال حسینی در سن 39 سالگی تصور می کند زلاتان ابراهیمویچ است که همچنان بتواند در اوج بازی کند و بابت دیرکرد پرداختی هایش گلایه کند اما او با نگاهی به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد به سادگی می تواند دریابد که کادر فنی تنها به احترام سن و سالش هرز چندگاهی یک نیمه به او بازی می دهد وگرنه هرگز در ترکیب اصلی پرسپولیس جایی ندارد و شاید بهتر باشد به جای مطرح کردن این موارد، نام آن مدیری را به هواداران پرسپولیس بگوید که در سن 37 سالگی با او قرارداد بیش از 1 ساله بسته تا او همچنان در 39 سالگی بابت عدم دریافت مطالباتش گله کند و دست به اعتصاب بزند!

 

او در حالی به موضوع جذب بازیکنان توسط تیمهای دیگر اشاره کرده که مدیریت وقت پرسپولیس در اتفاقی تاریخی و بی نظیر توانست ظرف 72 ساعت، 7 ستاره لیگ برتر را بدون کش و قوس با آنها بر سر مبلغ قرارداد و مخالفت باشگاه هایشان در صدور رضایتنامه جذب کند و شاید انتظار او این است که بقیه تیمها در نقل و انتقالات فعالیتی نداشته باشند و گوشه ای نشسته و تنها موفقیت های پرسپولیس را تماشا کنند! شاید جلال حسینی فراموش کرده که در موضوع بازگرداندن مهدی طارمی وزیر ورزش شخصاً دست به کار شد و از طریق مذاکرات در سطح روسای جمهور دو کشور ایران و ترکیه، با هر ترفندی که شده مهدی طارمی را به پرسپولیس بازگرداند یا در موضعی عجیب مدعی شد صندلی من را بگیرید اما علیپور را نه!  شاکله اصلی پرسپولیس در 4 سال گذشته حفظ شده و هر بازیکنی رفت، ستاره ای بهتر از او به پرسپولیس آمد اگر طارمی رفت، ترابی به پرسپولیس آمد اگر بیرانوند رفت، حامد لک به پرسپولیس آمد اگر علیپور رفت، آل کثیر به این تیم آمد و …

 

جلال حسینی در حالی به موضوع حل سریعتر مشکلات سایر تیمها  اشاره کرده که هنوز یک ماه از جلسه اضطراری برای تامین مالی 784 هزار دلاری برانکو در وزارت ورزش نگذشته است و شاید او فراموش کرده که پنجره نقل و انتقالات استقلال زودتر از پرسپولیس بسته شد اما پنجره پرسپولیس زودتر باز شد یا اینکه او به یاد نمی اورد که از اوایل مهر ماه سعادتمند برکنار شده و هنوز خبری از انتخاب مدیرعامل برای این تیم نیست اما در کمتر از یک هفته از استعفای رسول پناه، فوراً برای این تیم مدیرعامل تعیین شد !

 

 

در هر صورت به نظر می رسد  رویکرد مطالبه گری و اعتراض کردن به بخشی از کاراکتر سید جلال حسینی تبدیل شده است در ابتدای هر فصل همین صحبتها و ادعاهای تکراری را از او در ترسیم یک دشمن فرضی می شنویم و شاید بهتر باشد او در انتهای دوران بازی خود، دست از این مواضع عوام فریبانه بردارد چرا که اگر هزینه های تیم آنها بالاست، مقصرش عوامل بیرونی نیستند …

 

 

دیدگاه کاربران 28 دیدگاه
  • مهدی 2 نوامبر 2020 / 2:23 ب.ظ

    سید جلال مگه دروغ گفت؟۴ ساله هر تهمت و افترایی زدید تا تیم رو به حاشیه ببرید و جلوی موفقیت ما رو بگیرید نه تنها نتونستید بلکه در آسیا هم به کوری چشم دشمنان سه بار نیمه نهایی و دو بار فینال رفتیم.مگه شما رو بازخواست کردند که دروغ و تهمت زدین.به هر بهانه ای می گفتید لیگ باید تعطیل بشه به خاطر کرونا از ترس پرسپولیس کبیر.حسینی دروازه بانتون میگفت فوتبال بازیکن کرونایی تموم میشه.کدوم بازیکن فوتبالش تموم شد.حالا چرا جلوی لیگ رو نمیگیرید کرونا اوج گرفت همه خفه شدین.تا تونستید بازیکن گرفتید.غفوری و حسینی و چشمی و رضایی و مطهری و باقری و کریمی و دیاباته و میلیچ و رحمانی و تبریزی و اسماعیلی و قائدی و نادری و مظاهری رو مگه این ۴سال نگرفتید کی جلوی شما رو گرفت؟نه داداش.هرچی تهمت زدین پرسپولیس مصمم تر شد.ناخواسته با دروغ و تهمت باعث انگیزه و موفقیت ما شدین.ممنون از کمکتون…

  • بهزاد بختیاری 2 نوامبر 2020 / 1:49 ب.ظ

    اقای نویسنده دهانت روشستشوبده بعد اسم سید بزرگ و اسطوره ی فراموش نشدنی فوتبال ایران را بر زبان بیاور/ ساسر وجودت حسادت است /.

    • admin 2 نوامبر 2020 / 2:00 ب.ظ

      نویسنده به دلیل انتشار دو متن تحریک کننده تا اطلاع ثانوی از کار معلق شد و مجاز به انتشار متن در حوزه پرسپولیس نمی باشد.
      مدیریت سایت بتاکاپ

  • بابك 2 نوامبر 2020 / 1:32 ب.ظ

    سلام.از متن نوشته شده واقعا حسادت و كينه نسبت به سيد جلال و پرسپوليس رو ميشه تشخيص داد.متاسفم براي نويسنده

    • بختیار 2 نوامبر 2020 / 1:36 ب.ظ

      اگه حرفای واقعی نویسنده اسمش حسادته پس اسم فرافکنی های سید جلال چیه ؟ اینها جوابی بودن برای عوام فریبی های سید جلال که هر سال تکرار میکنه . مردم ببخشید خر نیستن میفهمن که با چه هدفی هر سال ننه من غریبم بازی در میاره . همین الان با یه حساب دو دو تا 4 تا میتونم بهت بگم تا همین الان 200 میلیارد تو همین فصل خرج کردید!!! شما مشکلتون اینه پولی که هنوز نیومده تو حسابتون رو هم حساب میکنید که کجا رفت . خیلی از پاداشای لیگ قهرمانان اسیا بلوکه شده و گرفتن همین 2 میلیون دلاری هم که رفتید فینال امسال میره برای یک سال و نیم بعد . دوره این فرافکنی ها گذشته . بیشترین خرج رو کردید و اینطوری میخواید رد گم کنید بگید بقیه بیشتر خرج کردن. آیا وقتی توی 72 ساعت 7 تا بازیکن خریدید کسی اومد بگه پرسپولیس اینهمه پولو از کجا اورده ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید