کد خبر:7153
پ

آغاز مشکل بزرگ و شیرین یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک بازیکن خاص

میلاد سرلک بازیکن سابق شهرخودرو که شاگرد یحیی گل محمدی بوده است با بازی بدون اضافه کاری خود توانسته جایگاه مستحکمی در ترکیب اصلی پرسپولیس به دست بیاورد به طوری که او در بازی اول مقابل التعاون، کامیابی نیا را نیمکت نشین کرد و در بازی دوم، احمد نوراللهی را به نیمکت ذخیره ها پیچ […]

میلاد سرلک بازیکن سابق شهرخودرو که شاگرد یحیی گل محمدی بوده است با بازی بدون اضافه کاری خود توانسته جایگاه مستحکمی در ترکیب اصلی پرسپولیس به دست بیاورد به طوری که او در بازی اول مقابل التعاون، کامیابی نیا را نیمکت نشین کرد و در بازی دوم، احمد نوراللهی را به نیمکت ذخیره ها پیچ کرد تا نشان دهد برای فیکس بازی کردن به پرسپولیس آمده است نه نیمکت نشینی!

 

آغاز مشکل بزرگ و شیرین یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک بازیکن خاص

آغاز مشکل بزرگ و شیرین یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک بازیکن خاص

در شرایط فعلی به نظر می رسد یحیی گل محمدی با چالش بزرگی مواجه خواهد شد چرا که کامیابی نیا به عنوان مهره ای موثر در هافبک دفاعی همواره مورد تحسین هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس بوده و نبود او در دقایق ابتدایی دربی، مشکلات زیادی را در فاز دفاعی پرسپولیس به وجود آورد.

 

از طرف دیگر احمد نوراللهی نیز همواره نشان داده مکمل خوبی برای کمال بوده و با حرکات رو به جلوی خود و شوت های سهمگینش و جاگیری در نقاط کور دفاع حریف توانسته گل های زیادی برای پرسپولیس به ثمر برساند و به نظر می رسد با حضور میلاد سرلک، از بین کامیابی نیا و نوراللهی تنها یکی از آنها شانس بازی خواهد داشت که تا این لحظه، به طور چرخشی از آنها در ترکیب اصلی استفاده شده و میلاد سرلک به مهره ثابت ساختار دفاعی پرسپولیس بدل شده است.

 

با توجه به این شرایط باید دید آیا یحیی می تواند معضل نیمکت نشین کردن ستاره ها در پرسپولیس را مدیریت کند؟ چرا که او در بدو کار احسان پهلوان را به امید عالیشاهی ترجیح داده که در سالهای نه چندان دور آقای پاس گل پرسپولیس محسوب می شد و با حرکات سرعتی و تکنیکی خود، می توانست مدافعین حریف را به هم بریزد اما در دو بازی اخیر، حرکت خاصی از احسان پهلوان ندیده ایم و در صورت ادامه این روند، احتمال بحران داخلی  در پرسپولیس بسیار زیاد خواهد بود و یحیی نیز در گذشته نشان داده قادر به مدیریت و کنترل ستاره ها نبوده و نیست.

 

این مشکل از آن نظر برای یک مربی دردسر شیرین محسوب می شود که همواره از وجود بازیکنان با کیفیت در تیمش مطمئن است و محرومیت یا مصدومیت یک ستاره مانع از روند کاری او نخواهد شد اما همه مربیان توانایی مدیریت این مشکل شیرین را ندارند و نیمکت نشین کردن ستاره ها بعضاً منجر به ایجاد دودستگی بین بازیکنان شده است که در نهایت به ضرر منافع یک تیم تمام می شود.

 

حال باید منتظر ماند و دید آیا او از گذشته درس گرفته و می تواند مثل برانکو با بازیکن سالاری برخورد کند یا مثل کالدرون اسیر پچ پچ های در گوشی بازیکنان و اعتراض خاموش ستاره ها به نیمکت نشینی خواهد شد؟

 

پی نوشت: پیشتر محسن ربیع خواه قربانی این اتفاق در تیم برانکو شده بود چرا که بازی بی حاشیه او باعث نیمکت نشینی کمال یا نوراللهی می شد و هواداران به همین سبب روی خوشی به محسن ربیع خواه نشان ندادند و این احتمال وجود دارد که میلاد سرلک نیز به سرنوشت ربیع خواه دچار شود و با اولین اشتباه تاثیر گذارش در نتیجه بازی، مورد انتقاد تند تیفوسی های پرسپولیس قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید