کد خبر:31009
پ

آشنایی با رزومه و سوابق سردار آجورلو مدیرعامل بعدی استقلال

با توجه به شنیده ها به نظر می رسد روال انتخاب سردار آجورلو به عنوان مدیرعامل بعدی استقلال نهایی شده و به زودی او به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب خواهد شد؛ نکته مهم این است که سجادی قصد دارد ابتدا هیئت مدیره را انتخاب کند و سپس در تشریفاتی صوری، هیئت مدیره انتخابی، سردار آجورلو […]

با توجه به شنیده ها به نظر می رسد روال انتخاب سردار آجورلو به عنوان مدیرعامل بعدی استقلال نهایی شده و به زودی او به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب خواهد شد؛ نکته مهم این است که سجادی قصد دارد ابتدا هیئت مدیره را انتخاب کند و سپس در تشریفاتی صوری، هیئت مدیره انتخابی، سردار آجورلو را به عنوان مدیرعامل انتخاب نمایند. گفته می شود علی فتح اله زاده و پندار توفیقی و عبدیان و نامداری در هیئت مدیره جدید استقلال حضور دارند و به زودی با پرویز مظلومی خداحافظی می شود اما ملکیان همچنان در سمتش باقی خواهد ماند. به نظر می رسد با توجه به سوابق آجورلو و ارتباطش با ارکان اصلی نظام، او در حال حاضر بهترین گزینه برای مدیرعاملی در استقلال به حساب می آید و حضور او در بدنه مدیریتی استقلال، یادآور حضور افراد ذی نفوذی مثل آقامحمدی در هیئت مدیره این تیم است که در دهه هفتاد به همراه جمعی از سران فعلی نظام، در هیئت مدیره این تیم حضور داشتند و خبری از باندبازی و  فسادهای چند سال اخیر در این تیم نبود.

 

آشنایی با رزومه و سوابق سردار آجورلو مدیرعامل بعدی استقلال

بعد از اینکه فتح الله زاده تایید کرد از او برنامه نخواسته‌اند و سعید آذری هم حضور در باشگاه را تکذیب کرد، متوجه شدیم که نام همان گزینه‌ای که از گذشته مطرح می‌شد قرار است به عنوان مدیر جدید و جانشین احمد مددی معرفی شود.

🔹پس از استعفای شب گذشته احمد مددی اکنون مصطفی آجورلو به عنوان جدی ترین گزینه مدیرعاملی مطرح شده است. فعالیت او در فوتبال ایران از سال 1379 آغاز شده است. آجورلو با باشگاه پاس در سال‌‌های 81 و 84 به نایب قهرمانی لیگ برتر برسد و همچنین سال 82 نیز باشگاه پاس را به مقام قهرمانی لیگ برتر رساند.

🔹آجورلو یکی از ارکان موفقیت باشگاه پاس و ورود این باشگاه به سایر رشته‌های ورزشی به غیر از فوتبال بود و همینطور ساخت ورزشگاه دستگردی یکی از اقدامات مورد توجه او بود. مصطفی دنیزلی یکی از سرمربیان مطرحی است که او در پاس با آن همکاری داشت و او پس از باشگاه پاس مدتی از مدیریت فوتبالی دور بود تا اینکه با تراکتور به لیگ برتر بازگشت.

🔹آجرلو که مدیر کل تربیت بدنی سپاه پاسداران بود، در سال‌های 93 تا 95 در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی حضور داشته و حتی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد. او در سال 95 هم پس از استعفای سعید عباسی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود. اگرچه فعالیت او در این دو باشگاه نتایجی هم داشته اما به هنگام ترک هر دو باشگاه اتفاقاتی هم رخ داده که کارنامه چندان درخشانی را برای آجورلو رقم نزده است.

🔹او در انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال یکی از نامزدهای کسب عنوان ریاست بود که بعد از عزیزی خادم و کیومرث هاشمی 18 رای به دست آورد و پس از اینکه به ریاست در سطح اول فوتبال ایران نرسید اکنون در آستانه پذیرش صندلی مدیریت باشگاه پرافتخار قرار دارد.

هر چه که هست در سوابق مدیریتی سردار آجورلو در فوتبال، هم قهرمانی و هم نایب قهرماین لیگ به چشم می خورد همانطور که ناکامی هم دیده می شود اما همانطور که اشاره شد حسن حضور او در استقلال، دوری از جریان فساد در این باشگاه است همانطور که حضور فردی امنیتی مثل جعفر سمیعی در پرسپولیس، منشا اتفاقات مثبتی در این تیم شد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید