کد خبر:38792
پ

آشنایی با بیوگرافی والنتینو یوئل مهاجم سودانی آلومینیوم اراک

باشگاه آلومینیوم اارک با والنتینو یوئل به توافق رسید. در ادامه بیوگرافی والنتینو یوئل مهاجم سودانی آلومینیوم اراک را مرور می کنیم.   بیوگرافی والنتینو یوئل مهاجم سودانی آلومینیوم اراک والنتینو یوئل بازیکن 27 ساله سودانی-استرالیایی که در A-League استرالیا بازی می کرد، در پست وینگر و مهاجم بازی می کند. این بازیکن 187 سانتی […]

باشگاه آلومینیوم اارک با والنتینو یوئل به توافق رسید. در ادامه بیوگرافی والنتینو یوئل مهاجم سودانی آلومینیوم اراک را مرور می کنیم.

 

بیوگرافی والنتینو یوئل مهاجم سودانی آلومینیوم اراک

آشنایی با بیوگرافی والنتینو یوئل مهاجم سودانی آلومینیوم اراک

والنتینو یوئل بازیکن 27 ساله سودانی-استرالیایی که در A-League استرالیا بازی می کرد، در پست وینگر و مهاجم بازی می کند. این بازیکن 187 سانتی متری از فیزیک بدنی مناسبی برخوردار است و در کنار زاپاتا وینگر کلمبیایی جدید این تیم احتمالاً خط حمله زهرداری برای فصل بعد آلومینیوم تشکیل خواهند داد.

نکته جالب در خصوص این بازیکن اینکه او در 53 بازی در سطح اول فوتبال استرالیا، 10 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل برای هم تیمی هایش صادر کرده است. او 6 بازی ملی برای تیم ملی سودان در کارنامه دارد که یک گل ملی نیز در کارنامه او دیده می شود.

ارزش والنتینو یوئل در سایت ترانسفرمارکت، 330 هزار دلار برآورد شده است و با توجه به آزاد بودن این بازیکن به نظر می رسد این بازیکن با رقمی زیر 10 میلیارد تومان به آلومینیوم پیوسته است.

او در برخی تیمهای مطرح فوتبال استرالیا از جمله آدلاید یونایتد، نیوکاسل یونایتد، وسترین یونایتد بازی کرده است.

کلیدواژه : آلومینیوم اراک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید