کد خبر:18575
پ

آشنایی با الوحده امارات حریف احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

پس از انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، مقرر شد تیمهای پرسپولیس، الریان قطر، گوای هند و برنده الزورا و الوحده امارات در گروه E مسابقات قراربگیرند که گروه پرسپولیس را به گروهی آسان در افکار عمومی تبدیل کرد. در ادامه به بررسی شرایط تیم الوحده امارات حریف احتمالی پرسپولیس در گروه E می پردازیم. […]

پس از انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، مقرر شد تیمهای پرسپولیس، الریان قطر، گوای هند و برنده الزورا و الوحده امارات در گروه E مسابقات قراربگیرند که گروه پرسپولیس را به گروهی آسان در افکار عمومی تبدیل کرد. در ادامه به بررسی شرایط تیم الوحده امارات حریف احتمالی پرسپولیس در گروه E می پردازیم.

 

برنامه تاریخ و ساعت بازی های پرسپولیس در آسیا 2021

 

آشنایی با الوحده امارات حریف احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آشنایی با الوحده امارات حریف احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

سرمربی تیم الوحده امارات، روک راسویچ نام دارد. الوحده در حال حاضر با 19 امتیاز از 13 بازی در رده هفتم جدول لیگ امارات قرار دارد و با تیم صدرجدول لیگ امارات که الشارجه باشد 13 امتیاز و با تیم دوم 8 امتیاز فاصله دارد. این تیم در 5 بازی اخیر خود نتایج قابل قبولی کسب نکرده و 2 شکست و دو تساوی و تنها یک برد، حاصل کار آنها در 5 دیدار گذشته شان در لیگ امارات بوده است. الوحده در زمره تیمهایی قرار داشته که از خط حمله قدرتمندی برخوردار بوده اما ضعف خط دفاع این تیم باعث شده تا در 13 بازی 15 گل دریافت کنند. آنها در 13 بازی که تاکنون انجام داده اند 4 شکست، 4 تساوی و 5 پیروزی در کارنامه ثبت کرده اند و روند فعلی این تیم در مدار نزولی قرار دارد به طوری که بیشتر بردهای این تیم در ابتدای فصل به دست آمده است.

 

الوحده در فصل گذشته لیگ امارات با 35 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت که به قهرمان رقابتها 8 امتیاز فاصله داشت. در فصل گذشته نیز ضعف در خط دفاع این تیم مشهود بود به طوری که آنها 35 گل به ثمر رساندند اما در عوض 30 گل دریافت کردند تا مشخص شود این تیم اماراتی ضعف زیادی در خط دفاع دارد.

این تیم سابقه 7 بار قهرمانی در لیگ امارات را در کارنامه دارد و 7 بازیکن ملی پوش از تیم ملی امارات را در ترکیب خود می بیند.

معروف ترین بازیکن خارجی این تیم عمر خربین سوری است که معرف حضور علاقه مندان به فوتبال در ایران به خصوص هواداران پرسپولیس است.

تیم ماواتز و امپوکو از دیگر ستاره های خارجی الوحده هستند که به تازگی به این تیم پیوسته اند.

اسماعیل مطر کهنه کار و نیکولاس میلسی نیز در الوحده حضور دارند که میلسیبه علت مصدومیت فعلا قادر به همراهی الوحده نیست.

 

گفتنیست بر طبق قوانین AFC هر تیم می تواند نام 4 بازیکن خارجی را در لیست اعلامی برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فهرست اسامی بازیکنان تیم درج کند و باید دید سرمربی الوحده کدام بازیکنان را با خود به آسیا می برد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید