کد خبر:36168
پ

آرش ساغری صاحب معروفترین برند لباس ایران !

او اولین کسی است که در ایران برند با اسم خودش داشته است. تولیدات حرفه ای در زمینه عطر لباس عینک لباس های تخصصی ورزش های هیجان انگیز مثل اسکی موج سواری و … امیر تتلو چه برندی می‌پوشد؟ من یکی از طرفداران امیر تتلو هستم دیروز  یکی از استوری های امیر تتلو را دیدم […]

او اولین کسی است که در ایران برند با اسم خودش داشته است.

تولیدات حرفه ای در زمینه عطر لباس عینک لباس های تخصصی ورزش های هیجان انگیز مثل اسکی موج سواری و …

امیر تتلو چه برندی می‌پوشد؟

من یکی از طرفداران امیر تتلو هستم دیروز  یکی از استوری های امیر تتلو را دیدم که در آن لباس بسیار جذابش توجهم را جلب کرد. آن لباس از یکی از معروفترین برندهای ایرانی یعنی آرش ساغری بود. برند آرش ساغری در مدت کوتاهی رشد خیلی سریعی داشته و توانسته نظر خیلی از بازیگران و سلبریتی‌ها را به سمت خودش جلب کند. برایم خیلی جالب بود تا در مورد مشهور ترین طراح لباس ایران تحقیق کنم.

ابعاد مختلف معروفترین طراح لباس ایران

وقتی برای اولین بار با آرش ساغری روبرو می‌شوید بیشتر از انکه بیزینسمن موفق بودنش به چشم بیاد استایل جذابش به چشم می‌خورد. لباس هایی که می‌پوشد بسیار متفاوت‌تر از چیزهایی است که شما در خیابان‌ها می‌بینید و این نشعت گرفته از علم طراحی است که می‌داند.

اولین نکته ای که از این طراح موفق لباس توجهم را جلب کرد. تجربیات بین المللی او به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای و یک مربی فوق حرفه‌ای بود که توانسته بود شاگردانی را تربیت کند که در مسابقات خارج از کشور عنوانی مختلفی را کسب کنند. متاسفانه بعد این تجربیات مربیگری موفق، آرش ساغری آموزش را کنار گذاشته و آخرین شاگرد امیر تتلو بوده است. آقای ساغری از داوران بین المللی ایران به حساب می‌آیند که تجربیات داوری در کشور های اروپایی را دارا می‌باشد.

عقاید صاحب معروفترین برند ایران

در مصاحبه آرش ساغری یکی از نکاتی که خیلی به چشم می‌آمد، این موضوع بود که آقای ساغری بر نظرات و اهدافش پافشاری خاصی دارد و از آن طرف برای نظرات مخالف و نظرات دیگران احترام زیادی قائل است و تا جایی که امکانش باشد سعی می کنه تا با نظرات دیگران مخالفت  مستقیم نداشته باشه و به نظراتشان احترام بگذارد.

ارتباط دوستانه با طرفداران

از ویژگی های بارز آرش ساغری ارتباط نزدیکش با طرفدارانش از طریق شبکه‌های اجتماعی است. آرش ساغری یکی از سلبریتی های معروف اینستاگرامی که روزانه  استوری های زیادی از خودش و پستهایی از زندگی جذابش به اشتراک می‌گذارد. اگر پیج وی را دنبال می‌کنید مطمئناً متوجه نزدیکیش با طرفدارانش شده‌اید.

 

کاندید بهترین سبک زندگی ایران

این طراح معروف ایرانی بدلیل زندگی بسیار جذابش کاندیدای جایزه بهترین سبک زندگی در ایران شد. جذابیت های زندگی آرش ساغری را می‌توان به ورزش های مختلفی که او با آنها مشغول است دید. او ورزشهای مختلفی از جمله  ژیمناستیک، پارکور و… را آموزش می‌داد. او کسب و کارهایی دیگری را نیز مدیریت می‌کند که می‌توان سالن زیبایی که بهترین دستگاه سولار را برای اولین بار در ایران استفاده کرده‌است را نام برد.

طراح لباس یا صدا‌پیشه

یکی از موضوعات در  مصاحبه‌هایش جلب توجه می‌کند، صدای جذاب و مردانه اوست که هر بیننده باهوشی را به این سمت سوق می‌دهد که که اگه او به اجرا یا صداپیشگی علاقه‌مند بود می‌توانست یکی از صداپیشگان موفق ایران باشد.

 

اکستریمی‌ترین ورزشکار ایران

آقای ساغری یکی از نترس‌ترین ورزشکاران ایران و می‌توان گفت  که استریمی‌ترین ورزشکار ایران است. او در ده تا از ورزشهای اکستریمی در بالاترین سطح فعالیت دارد از جمله موج‌سواری، اسکی روی برف، موتور سواری، دوچرخه سواری، پارکور، اسکیت برد، فری استایل و چند ورزش دیگر که اگر بخواهیم دباره فعالیت ‌های ورزشیش صحبت کنیم به ساعت‌ها زمان نیاز داریم.

دعوت به تیم ملی ایران

یکی از نکات خیلی مهم در مورد این طراح موفق این است که بعد از تلاش های بسیار زیادی که در ورزش های مختلفی مانند ژیمناستیک، پارکور و هیپ هاپ انجام داد او را به تیم ملی دعوت کردند ولی به دلیل ناهماهنگی هایی که پیش آمد و عدم توجه مسئولان به این ورزشکار، آرش ساغری ترجیح داد که در مسابقات شرکت نکند و از تیم ملی کناره‌گیری کند.

 

مدل یک برند ایتالیایی

آرش ساغری به صورت خیلی حرفهای در صنعت مدلینگ فعالیت داشت و برای خیلی از برندهای معروف کار مدلینگ را انجام داده‌بود. آخرین کاری که به عنوان مدل جلوی دوربین رفت در سالهای ۹۱ ۹۲ برای یک برند ایتالیایی بوده‌است و بعد از آن به خاطر پایین بودن دستمزد مدلینگ حرفه‌ای آن حرفه را کنار گذاشت.

 

معروف ترین برند لباس ایران

برند آرش ساغری معروفترین برند ایران است که توانسته نظر خیلی از سلبریتی ها و بازیگران سینما را به خودش جلب کند. همانطور که اول مقاله به آن اشاره کردیم آرش ساغری طراحی لباس امیر تتلو، رضا پیشرو و خیلی از خواننده های معروف رپ را برعهده داشته است.

 

محمد رضا گلزار دوست و الگو

محمد رضا گلزار یکی از دوستان آرش ساغری است که بسیاری از محصولات پر تنوع این برند او را استفاده می‌کند. وقتی از آرش ساغری درباره محمد رضا گلزار پرسیدند در کمال تواضع او را دوست و الگوی حرفه‌ای خود خواند.

 

مخاطبان برند آرش ساغری

اکثر مخاطبان این برند لاکچری بدنبال لباس‌هایی خارج چارچوب‌های عمومی هستند. لباس‌های این برند تنوع بسیار بالایی دارند و نظر بسیاری از آقایان و بانوانی که به دنبال لباس‌هایی پر از هیجان و انرژی هستند را جلب کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید