کد خبر:34432
پ

آرش برهانی: مسئولین پرسپولیس پوپولیست هستند

آرش برهانی مهاجم سابق استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.   برهانی گفت: 🔹یادم است سال اولی که به استقلال آمدم از سپاهان صدرنشین ۶ امتیاز کم کردند که در بازی آخر هم این باعث شد پرسپولیس با برتری مقابل سپاهان قهرمان شود. آن موقع […]

آرش برهانی مهاجم سابق استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

 

برهانی گفت:

🔹یادم است سال اولی که به استقلال آمدم از سپاهان صدرنشین ۶ امتیاز کم کردند که در بازی آخر هم این باعث شد پرسپولیس با برتری مقابل سپاهان قهرمان شود. آن موقع صد در صد حق سپاهان بوده که از آن امتیاز کم شود و سال گذشته هم بازی پرسپولیس و سپاهان طوری بود که سه امتیاز را به پرسپولیس دادند.

🔹البته این دو داستان خیلی فرق دارد و حق پرسپولیس نبود که به آن سه امتیاز سال گذشته برسد! خیلی راحت این سه امتیاز را دادند و حق پرسپولیس نبود. یک مثال دیگر اینکه حق پرسپولیس نبود که قهرمانی سوپرجام را بدون مسابقه دادن به دست بیاورد.

🔹امیدوارم امتیاز مفت به کسی ندهند و آدم خیلی به این اعتراضات تعجب می کند. این مانند حساب دو دوتا چهارتاست. چون در گذشته اینطور نبوده عجیب به نظر می رسد ولی امتیاز حق استقلال بوده و به تیم رسیده است.

🔹استقلال در این داستان نفع نبرد، سپاهان نفع برد چون در بازی با گل گهر شکست خورده بود. این اجرای قانون بوده و داستان بین چهار باشگاه بوده، سوالم این است که چه ارتباطی با پرسپولیس دارد؟ به غیر از پرسپولیس هم به سایر باشگاه ها هم ارتباطی پیدا نمی کند.

🔹خیلی وقت‌ها اینطور است که برخی برای مقبولیت بین هواداران بگویند که یک موضوعی را پیگیری کرده اند که هیچ رقمه به آنها ارتباط ندارد و این رفتارها پوپولیستی است!

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • نعمت نورزهی 7 ژانویه 2022 / 10:05 ب.ظ

    آقای برهانی کمی اطلاعاتتو بالاببر اون سال6امتیاز ازپرسپولیس کم شد نه از سپاهان ولی باوجود کسر6امتیاز بازهم پرسپولیس قهرمان شد

  • حسین 6 ژانویه 2022 / 5:56 ب.ظ

    شما بع وجدان وانسانیت قسم پرسپولیس این چندین سال قهرمان شده ۵۰درصد باتقلب کاری درقردادها رشوه خواری قهرمان شده مگر اعترافات مدیران وقتشان را مطالعه نمیکنید همین امسال بابت گل گهر پرسپولیس ۳امتیاز می خواست ادعای میراث شخص باند سرپرست ازتیم ملی چقدر اختلاس کرد الان از پرسپولیس بروید سرمایه ایشان بررسی کنید ازکجا اورده انوقت ادعای پیغنبری داره سرپرست وقت رفیق جون جونی پروین وهدایتی ان ۵۰میلیارد یک ساعته مفقود میشه اقایان تاکی به دزدها اعتماد کرد ماپول نون نداریم عاشق پرسپولیسم مدیران ما عارتگر

  • رضا 6 ژانویه 2022 / 12:21 ب.ظ

    البته آرش برهانی یک اشتباه تاریخی کرد. فدراسیون می دونست قراره از پرسپولیس ۶ امتیاز کسر بشه و به دلایل واهی از سپاهان هم به خاطر ترقه پرانی طرفدارانش!! ۳ امتیاز کم کرد و ۴ ماه هم از انجام بازی های خانگی محروم شد. یعنی یک نیم فصل کامل. که اون موقع میزبانی با تماشاچی یعنی ۷۰ درصد امتیاز. یعنی شما ببینید بیش از ۶ امتیاز در عمل از سپاهان کم شد با وجود این اون ۷ دقیقه وقت اضافه مظفری زاده فاسد به دادشون رسید. در اون سالها هیچ جای دنیا ۷ دقیفه وقت اضافه نمیگرفتند. هیچ جا.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید