کد خبر:31156
پ

روسیاهی دشمنان قسم خورده سرمربی استقلال / رفع محرومیت با پرداخت 50 میلیون!

در حالی که رسانه های فاسد نزدیک به تیم رقیب استقلال با ربط دادن حکم کمیته اخلاق به اتهامات مضحک خود، سعی کرده اند با فضا سازی و جریان سازی، بین اتهامت خیالی خود به مجیدی و رای کمیته اخلاق خط و ربطی ایجاد کنند اما با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد، آخرین تیر […]

در حالی که رسانه های فاسد نزدیک به تیم رقیب استقلال با ربط دادن حکم کمیته اخلاق به اتهامات مضحک خود، سعی کرده اند با فضا سازی و جریان سازی، بین اتهامت خیالی خود به مجیدی و رای کمیته اخلاق خط و ربطی ایجاد کنند اما با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد، آخرین تیر در ترکش دولت حسن روحانی برای کنار زدن فرهاد مجیدی، نیز با پرداخت 50 میلیون تومان به سنگ خواهد خورد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق در خصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، شایعاتی در خصوص دلیل این رای مطرح شده که به این وسیله این شایعات رد می‌شوند.

دلیل رای صادره در خصوص آقای مجیدی، عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات است.

 

روسیاهی دشمنان قسم خورده سرمربی استقلال / رفع محرومیت با پرداخت 50 میلیون!

آرزوی بدخواهان فرهاد مجیدی به گور برده می شود/ مجیدی با پرداخت 50 میلیون تومان بر می گردد

اگر احمد مددی آخرین پسماند از وزارت ورزش فاسد دولت قبل بود و با کارشکنی علیه سرمربی تیم، مانع از موفقیت فرهاد مجیدی شده بود، امروز آذری جهرمی دیگر عضو دولت قبل که به طور علنی با باشگاه استقلال زاویه داشت، آخرین تیر ترکش خود برای زمین زدن فرهاد مجیدی را که یک تنه مقابل جریان فساد آنها ایستاد به سمت استقلال پرتاب کرد و با همراهی کمیته اخلاق که با شیطنت خاصی احکام جدید کمیته انضباطی را تنظیم و اعلام کرده، سعی در القای مفاهیم انحرافی به افکار عمومی کرد.

روزی که فرهاد مجیدی عنوان کرد من به اینها نمی بازم،  در واقع یک پیام آشکار برای جریان فساد حاکم در بدنه ورزش کشور بود که با مافیای سیاهی که در فدراسیون فوتبال و برخی رسانه ها داشتند، قصد به زمین زدن استقلال را داشتند اما امروز با تغییر دولت، این افراد رفته اند و مجیدی در استقلال مانده تا مشخص شود بازنده ها از این تیم رفتند و مجیدی برنده نبرد سنگین با جریانی بود که با انواع و اقسام اتهامات و پرونده سازی های خیالی سعی داشتند تا او را از استقلال دور کنند.

 

همانطور که در بخش های مختلف خبری احتمالاً مطلع شده اید، حکم اخیر کمیته اخلاقی نه به خاطر اتهامات خیالی برخی رسانه ها بلکه به خاطر صحبتهای تند مجیدی علیه آذری جهرمی صادر شده است که کمیته انضباطی برای الزام افراد محکوم در آرای خود، قید محرومیت از کلیه فعالیت های فوتبالی را آورده تا افراد محکوم برای ادامه فعالیت خود ابتدا ملزم به پرداخت جریمه مالی شوند و در این بین برخی کفتارهای رسانه ای با سوء استفاده از ادبیات جدید کمیته اخلاق در صدور احکام، از این رای مطالبه به نفع خود کرده اند و محرومیت مجیدی را به اتهامات خیالی خود ربط دادند.

 

البته ارتباط معنایی خاصی بین آگاهی این رسانه ها از صدور چنین حکمی و جوسازی قبلی برای آن وجود دارد که این خیمه شب بازی را بیشتر شبیه به اجرای یک سناریو تبدیل کرده است چرا که مجیدی از دست انداز بزرگی به نام احمد مددی عبور کرد و برای به حاشیه کشیدن او فقط چنین خیمه شب بازی نیاز بود که البته راه به جایی نخواهد برد و با پرداخت جریمه نقدی نه تنها فعالیت فوتبالی فرهاد مجیدی بلکه سایر افراد مذکور در حکم کمیته اخلاق در فوتبال مجاز خواهد شد.

 

هنوز دلیل این حجم از وحشت باند رسانه ای قرمز از نام فرهاد مجیدی و حضورش روی نیمکت استقلال مشخص نیست که به هر ترتیبی سعی در تخریب او و دور کردنش از نیمکت استقلال دارند. شاید دبل شدن در دو دربی جام حذفی، مجیدی را به بزرگترین مانع برای قهرمانی تیم محبوب این عده تبدیل کرده و برای رسیدن به این عنوان مجبور به حذف مجیدی به هر ترتیبی هستند.

 

اما در نهایت این آرزو برای این عده به حسرت تبدیل خواهد شد چرا که مجیدی در فصل جدید سرمربی استقلال خواهد بود و با تیمی که خودش بسته، حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

پی نوشت: دوستانی که امروز بر طبل اتهامات خیالی علیه فرهاد مجیدی می کوبند، چه پاسخی در خصوص رای مشابه برای نفرات دیگر این حکم دارند؟ آیا انها نیز همدست مجیدی در این اتهامات خیالی بوده اند که با این حکم مواجه شده اند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید