کد خبر:22777
پ

آخرین وضعیت کرونایی های استقلال | قایدی به بازی پیکان می رسد؟

فرزاد مجیدی کمک سرپرست استقلال همچنان در بیمارستان است اما بقیه استقلالی ها که کرونا گرفته بودند، در قرنطینه به سر می برند و شرایط نسبتا مطلوبی دارند. امید می رود شرایط فرزاد مجیدی هم کم کم بهتر و از بیمارستان مرخص شود اما بهرحال باید دید نظر پزشکان چیست؟ همان طور که می دانید […]

فرزاد مجیدی کمک سرپرست استقلال همچنان در بیمارستان است اما بقیه استقلالی ها که کرونا گرفته بودند، در قرنطینه به سر می برند و شرایط نسبتا مطلوبی دارند. امید می رود شرایط فرزاد مجیدی هم کم کم بهتر و از بیمارستان مرخص شود اما بهرحال باید دید نظر پزشکان چیست؟ همان طور که می دانید تست دوم مهدی قایدی و حسین حسینی هم منفی شد اما زمان بازگشت آ نها به تمرینات و مسابقات مشخص نیست.

بقیه بازیکنانی که کرونا گرفته بودند نظیر رشید مظاهری و بابک مرادی و عارف غلامی همچنان باید در قرنطینه باشند و استراحت کنند چون هنوز تست بعدی آنها منفی نشده و خیلی بعید است به این زودی مجوز حضور در تمرینات گروهی استقلال را بگیرند. در میان مربیان استقلال هم ۲،۳نفر کرونا گرفتند که شرایط آ نها نسبتا مطلوب است اما باز هم باید مراقبت کرده و فعلا در تمرینات شرکت نکنند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کاربر 28 مارس 2021 / 9:12 ب.ظ

    امیدوارم که برسه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید