کد خبر:19574
پ

آخرین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس و استقلال

با نزدیک شدن به تاریخ شروع رسمی نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر، بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس به دنبال آگاهی ار آخرین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس و استقلال هستند. در ادامه به برخی از شنیده ها در این زمینه می پردازیم.   آخرین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس و استقلال […]

با نزدیک شدن به تاریخ شروع رسمی نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر، بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس به دنبال آگاهی ار آخرین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس و استقلال هستند. در ادامه به برخی از شنیده ها در این زمینه می پردازیم.

 

آخرین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس و استقلال

آخرین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس و استقلال

بر طبق شنیده ها، مهدی جهانی، امین قاسمی نژاد، صادق بارانی، علیزاده و یمان بابایی در لیست خرید محمود فکری قرار دارند و سجاد آقایی، فرشید باقری و عارف غلامی، فردین رابط می توانند این تیم را در نقل و انتقالات ترک کنند.

 

در تیم پرسپولیس نیز بعد از جذب مهدی ترابی، یحیی گل محمدی به شدت به دنبال جذب یک مدافع وسط با کیفیت است و همچنان بر روی جذب فرشاد فرجی از شهر خودرو اصرار دارد. او برای تقویت فاز تهاجمی خود به امین قاسمی نژاد که اصالتاً یک پرسپولیسی محسوب می شود و همچنین پیمان بابایی (که اصالتاً استقلالی است) نظر دارد. از گوشه و کنار اخباری مبنی بر تمایل یخیی به جذب رضا قوچان نزاد به گوش می رسد اما به نظر نمی رسد این بازیکن با توجه به شرایط جدیدش، قصد حضور در فوتبال ایران را داشته باشد. از طرفی گفته می شود رضا شکاری منتظر شروع نقل و انتقالات است تا بالاخره به پرسپولیس بپیوندد.

 

اما جذاب ترین گزینه نقل و انتقالات زمستانیف اشکان دژاگه است که هدف نقل و انتقالاتی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید