کد خبر:28756
پ

آخرین وضعیت انتقال امباپه به رئال مادرید

کیلیان ام باپه هم اکنون در تعطیلات است و چند هفته دیگر او با مدیران تیم پاری سن ژرمن مذاکره خواهد کرد. با این حال هفته گذشته این مهاجم فرانسوی به پی اس جی اعلام کرد اکنون مایل به تمدید قرارداد نیست. در واقع استراتژی بازیکن کاملا مشخص است: یا توافق با تیم پاری سن […]

کیلیان ام باپه هم اکنون در تعطیلات است و چند هفته دیگر او با مدیران تیم پاری سن ژرمن مذاکره خواهد کرد. با این حال هفته گذشته این مهاجم فرانسوی به پی اس جی اعلام کرد اکنون مایل به تمدید قرارداد نیست. در واقع استراتژی بازیکن کاملا مشخص است: یا توافق با تیم پاری سن ژرمن برای جدایی و یا جدایی آزاد از این تیم در سال آینده و انتقال به رئال مادرید. در حال حاضر سناریوی دوم و جدایی آزاد ام باپه محتمل تر به نظر می رسد.

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا 2021

 

آخرین وضعیت انتقال امباپه به رئال مادرید

آخرین وضعیت انتقال امباپه به رئال مادرید

اما یک راه حل دیگر هم وجود دارد: تمدید قرارداد همراه با بند فسخ کامل. این راه حل ظاهرا به نفع تمام طرفین است؛ هم ناصر الخلیفی به هدف بزرگش یعنی تمدید قرارداد با ستاره جوان فرانسوی می رسد و هم ام باپه می تواند به شکل راحت تری در آینده به رئال مادرید منتقل شود. با این حال این راه از نظر قانونی پیچیده است چرا که فدراسیون فوتبال فرانسه درج بند فسخ در قرارداد بازیکنان حرفه ای فوتبال فرانسه را ممنوع کرده است و در صورت قرارگیری بند فسخ در قرارداد بازیکنان تیم های لیگ یک، سازمان لیگ می تواند مانع بازی کردن بازیکن شود. با این حال این راه برای پاری سن ژرمن هم کمی خطرناک است؛ حتی اگر آن ها بتوانند قانون را هم دور بزنند، با این رقم فسخ قرارداد هر لحظه ریسک از دست دادن بازیکنی که برایش رقم 180 میلیون یورو هزینه کرده اند را حس خواهند کرد. از این رو پاری سن ژرمن احتمالا با این فرضیه مخالفت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید