کد خبر:25959
پ

آخرین اخبار تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس

بعد از فینال آسیا با بازیکنانی که قرارداد آنها تمام شده بود و جوان بودند مانند نعمتی و عبدی قراردادهای ۵ ساله بستیم و به سایر نفرات هم به صورت شفاهی و مکتوب اعلام کردیم برای تمدید آمادگی خود را به باشگاه اعلام کنند. با توجه به اینکه ما در چهار جام مدعی هستیم و […]

بعد از فینال آسیا با بازیکنانی که قرارداد آنها تمام شده بود و جوان بودند مانند نعمتی و عبدی قراردادهای ۵ ساله بستیم و به سایر نفرات هم به صورت شفاهی و مکتوب اعلام کردیم برای تمدید آمادگی خود را به باشگاه اعلام کنند. با توجه به اینکه ما در چهار جام مدعی هستیم و برنامه مسابقات خیلی فشرده است به همین دلیل قرار شده بازیکنان در اولین فرصت برای تمدید به باشگاه بیایند.

🔺بعد از آمدن سمعیی به باشگاه، تقسیم وظایف خوبی در باشگاه صورت گرفته و کارها به خوبی در حال انجام است. هر کسی در حیطه وظایف تعریف شده خود عمل می‌کند و سعی کردیم هیچ کاری روی زمین نماند و به بهترین نحو ممکن کارها پیش برود.

🔺شکوری درخصوص اتفاقات بازی با سپاهان و دربی و حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه روز گذشته کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: سمیعی تمام مدارک و مستندات لازم را به این کمیته ارائه کرده و منتظر رأی نهایی هستیم.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 19 مه 2021 / 4:07 ب.ظ

    قراره که جهرمی و سلطانی فر 400000 میلیارد دلار به پرسپولیس کمک کنند تا چشمان کیسه ها در بیاد

    • ناشناس 20 مه 2021 / 4:47 ق.ظ

      بازیکن کیسه ای نمیخایم به جای محمدی مهر رضاییان باید بگیرن

  • ناشناس 19 مه 2021 / 3:12 ب.ظ

    قوچان نژاد . علی نعمتی . رضا اسدی . فرشاد محمدی مهر هم میان پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید