کد خبر:10701
پ

آتش اختلاف هیئت مدیره استقلال شعله ور شد | عبدیان کناره گیری کرد

پس از اتفاقاتی که در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس افتاد، ایجاد اختلال در نقل و انتقالات دیگر تیم پایتخت قابل حدس بود و مهدی عبدیان که عملکرد مثبتی در نقل و انتقالات این تیم داشت به دلیل ایجاد اختلال در روند مذاکرات با بازیکنان توسط سرپرست تیم که گماشته مستقیم وزیر ورزش […]

پس از اتفاقاتی که در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس افتاد، ایجاد اختلال در نقل و انتقالات دیگر تیم پایتخت قابل حدس بود و مهدی عبدیان که عملکرد مثبتی در نقل و انتقالات این تیم داشت به دلیل ایجاد اختلال در روند مذاکرات با بازیکنان توسط سرپرست تیم که گماشته مستقیم وزیر ورزش است از سمتش کناره گیری کرد.

آتش اختلاف هیئت مدیره استقلال شعله ور شد | عبدیان کناره گیری کرد

آتش اختلاف هیئت مدیره استقلال شعله ور شد | عبدیان کناره گیری کرد

 

این اتفاق در سال 95 نیز رخ داده بود، جایی که وزیر ورزش وقت به دلیل عقب ماندن پرسپولیس در نقل و انتقالات، دستور توقف نقل و انتقالات استقلال را داد و دو بازیکنی که با استقلال تمام کرده بودند به یکباره سر از پرسپولیس در آوردند. (اعترافات حسین هدایتی در این زمینه مستند و موجود است)

حال با توجه به شرایط موجود در پرسپولیس به نظر می رسد جدایی علی کریمی از استقلال قطعی است تا جو هواداری دو تیم از سمت وزارت ورزش بالانس شده باشد.

 

گفتنیست عبدیان نامه درخواست از قوه قضائیه برای وتوی حکم وزارت ورزش و بازگشت استراماچونی را امضاء کرده بود و به نظر می رسد وزارت قصد دارد او را به سمت در خروجی باشگاه هدایت کند.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید