کد خبر:33729
پ

آبروریزی مجدد علیرضا فغانی در مسابقات بین المللی | ادا در آوردن هنر نیست!

علیرضا فغانی داور بین الملی فوتبال ایران که مدتی است به صورت دوره گردی به قضاوت می پردازد و یک ماه در استرالیا، ماه دیگر در ایران و ماه بعد در مسابقات کاپ عرب و … دیده شده، در مسابقه شب گذشته تونس و مصر که در نیمه نهایی کاپ عرب برگزار میشد هم دست […]

علیرضا فغانی داور بین الملی فوتبال ایران که مدتی است به صورت دوره گردی به قضاوت می پردازد و یک ماه در استرالیا، ماه دیگر در ایران و ماه بعد در مسابقات کاپ عرب و … دیده شده، در مسابقه شب گذشته تونس و مصر که در نیمه نهایی کاپ عرب برگزار میشد هم دست از رفتار زننده و زشت خود در طول قضاوت بر نداشت و با استایلی عصبی و خشن با بازیکنان و مربیان دو تیم برخورد کرد.

 

آبروریزی مجدد علیرضا فغانی در مسابقات بین المللی | ادا در آوردن هنر نیست!

آبروریزی مجدد علیرضا فغانی در مسابقات بین المللی | ادا در آوردن هنر نیست!

اینکه فغانی ذاتاً عصبی هست به خودش مربوط است اما اضولاً واژه قاضی با صف عصبی بودن و خشمگین بودن تناسب چندانی ندارد چرا که همین عصبیت بی مورد باعث قضاوت اشتباه  و احتمالاً موضع گیری در قاضی نسبت به یک از طرفین خواهد شد.

فغانی بارها ثابت کرده اگر از فرد یا تیمی کینه به دل داشته باشد، در مسابقات بعدی حسابش را با او تسویه می کند و اینبار در حالی که به طور واضحی در اعلام خطای پنالتی به سود تونس اشتباه کرده بود، به جای پذیرش اشتباه خود، با عصبانیت شدید با کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی مصر به صحبت پرداخت و در نهایت با یک کارت زرد او را بدرقه کرد.

آبروریزی مجدد علیرضا فغانی در مسابقات بین المللی | ادا در آوردن هنر نیست!
در تصاویر به طور کامل مشخص است که فغانی در اوج عصبانیت و کیروش در اوج حیرت زدگی از عصبانیت بی مورد فغانی قرار دارد

 

با این شرایط جای شکرش باقیست که فغانی قاضی یک دادگاه عمومی نیست چرا اگر او همین رویه را در قضاوت خود در پیش می گرفت و با یک کلمه یکی از طرفیت دعوا اینقد زود از کوره در می رفت و نسبت به ایشان موضع گیری می کرد، تکلیف برقراری عدالت مشخص نبود!!

 

هر چه که هست، این اولین بار نیست که فغانی با چنین رفتارهای زشتی در محافل بین المللی با نام ایران ظاهر می شود و پیشتر نیز او با رفتاری زننده با هل دادن تونی کروس در جام جهانی یک صحنه زشت دیگر از ایران در افکار عمومی بین المللی ترسیم کرده بود.

کلیدواژه : علیرضا فغانی

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • هادی 16 دسامبر 2021 / 11:44 ب.ظ

    سلام خسته نباشید، چرا بی خود شلوغش میکنید و این داور را خراب میکنید. استایل و چهره داور معروف کولینا یادت رفت. با اینکهمن پرسپولیسی هستم و دل خوشی از فغانی ندارم ولی این حرف شما صحيح نیست.

  • علی 16 دسامبر 2021 / 3:14 ب.ظ

    از ماست که برماست ، ما مثل آب خوردن اسطوره و بت درست میکنیم. اینقدر اینو بزرگش کردیم که دیگه خدا رو هم بنده نیست. غرور و خودشیفتگی از سر و روش و رفتارش میباره. توهم ورش داشته فکر میکنه لیگ استرالیا لالییگا یا بوندسلیگاست. فوتبال ورزش پنجم یا ششم پر طرفدار در است استرالیاست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید